Helene van Santen nieuwe hoofdredacteur Kek Mama

Helene van Santen nieuwe hoofdredacteur Kek Mama
  • Media
  • 7 mei 2019 @ 09:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Op 1 juni a.s. start Helene van Santen als hoofdredacteur van Kek Mama. Zij is nu nog redactiemanager van Libelle.nl en Libelle TV.

Helene van Santen: ‘Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan bij Kek Mama en samen met het enthousiaste team verder te bouwen aan het sterke merk. Hierbij zal ik me met name gaan richten op de crossmediale ontwikkeling. Als trotse moeder van een 1-jarige tweeling sluit Kek Mama nu perfect bij mijn eigen leven aan. Ik neem met pijn in mijn hart afscheid van Libelle, maar de fantastische kans om hoofdredacteur van Kek Mama te worden, móest ik met beide handen grijpen.’

Goed moment

Joyce Nieuwenhuijs, Director General Interest bij Sanoma: ‘Ik ben heel blij dat Helene het stokje van Sara van Gorp na 4,5 jaar wil overnemen. Sara heeft in die periode Kek Mama echt op de kaart gezet en er een sterk merk van gemaakt. Het is precies een goed moment voor Kek Mama om een nieuwe fase in te gaan, waarbij verdere groei in digitaal een belangrijk speerpunt zal zijn. Met haar kennis, ervaring en persoonlijkheid is Helene geknipt om hier verdere invulling aan te geven.’

Binnen het General Interest domein van Sanoma is een nieuw team geformeerd dat zich bezighoudt met nieuwe groei initiatieven binnen de uitgeefmarkt. Sara van Gorp is Creative Director binnen dit team.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken