Parool verbreedt nieuwsaanbod op website

Parool verbreedt nieuwsaanbod op website
  • Media
  • 3 mei 2019 @ 11:27
  • 22370 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • UitgeversMakersContentWebsite

De krant staat aan de vooravond van een nieuwe campagne genaamd 'Amsterdam en de wereld eromheen', die 11 mei wordt gelanceerd. Per dinsdag 7 mei gaan de nieuwe app en website live. 'Van Halsema tot Trump, een mechaniek waar we veel mee kunnen.'

De laatste grote campagne van Het Parool dateert van 2016, toen de lay-out compleet werd vernieuwd, wat de krant onder meer de prijs van World's Best Designed Newspaper opleverde.

Per 7 mei gaan de nieuwe app en website live. Robin Hoolwerf, campagne manager bij de Persgroep, laat weten: 'Dus digitaal is Het Parool straks ook de mooiste krant van de wereld.'

Merkverhaal

Het Parool heeft een nieuw merkverhaal ontwikkeld, het nieuwsaanbod op de website wordt daarmee breder. Hoolwerf: 'Dat was eerst nog teveel Amsterdam-minded. Je kunt straks nog steeds het nieuws uit de hoofdstad lezen, maar ook uit de rest van de wereld. Van Femke Halsema tot Donald Trump, dat is een mechaniek waar we veel mee kunnen. We zetten dus nog steeds Amsterdam centraal, maar zonder de rest van Nederland uit het oog te verliezen.'

Lees ook: Parool brengt nieuws via schermen JCDecaux

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken