JCDecaux Studio's lid van VEA

JCDecaux Studio's lid van VEA
  • Media
  • 22 mei 2019 @ 11:16
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Het lidmaatschap van de studio’s is volgens JCDecaux een logische nieuwe stap. Als lid van de VEA kan JCDecaux Studio’s zich hiermee verder professionaliseren. Het is de eerste outdoorspecialist met een VEA-lidmaatschap.

Het VEA lidmaatschap (Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus) is het keurmerk voor communicatieadviesbureaus op het gebied van kwaliteit in dienstverlening, deskundigheid, continuïteit, onafhankelijkheid en verantwoord zaken doen. Talmon Kochheim, zakelijk directeur VEA, is blij met de toetreding van JCDecaux Studio’s tot de VEA. Op grond van creatief makerschap keurde hij het lidmaatschap officieel goed. ‘Geweldig om te zien dat steeds meer creatieve organisaties de relevantie van de VEA herkennen en elkaar daar weten te inspireren.’

Awards

Het creatieve team bij JC Decaux had de afgelopen jaren naar eigen zeggen een groot aandeel in award winning cases bij zowel ADCN, de AMMA’s en Cannes Lions. Buitenreclame mag dan een klassiek medium zijn, het kent wel eindeloos veel creatieve mogelijkheden aldus de exploitant. ‘JCDecaux Studio’s zorgt ervoor dat buitenreclameposters bijdragen aan het aanblik van steden. Het lidmaatschap zorgt niet alleen voor erkenning van de creatieve kwaliteiten van deze creatieve unit, het helpt ook bij het aantrekken van nieuw creatief talent,’ aldus Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken