JCDecaux Studio's lid van VEA
- Media
- 22 mei 2019 @ 11:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 22 mei 2019 @ 11:16
- Sjaak Hoogkamer
Het lidmaatschap van de studio’s is volgens JCDecaux een logische nieuwe stap. Als lid van de VEA kan JCDecaux Studio’s zich hiermee verder professionaliseren. Het is de eerste outdoorspecialist met een VEA-lidmaatschap.
Het VEA lidmaatschap (Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus) is het keurmerk voor communicatieadviesbureaus op het gebied van kwaliteit in dienstverlening, deskundigheid, continuïteit, onafhankelijkheid en verantwoord zaken doen. Talmon Kochheim, zakelijk directeur VEA, is blij met de toetreding van JCDecaux Studio’s tot de VEA. Op grond van creatief makerschap keurde hij het lidmaatschap officieel goed. ‘Geweldig om te zien dat steeds meer creatieve organisaties de relevantie van de VEA herkennen en elkaar daar weten te inspireren.’
Awards
Het creatieve team bij JC Decaux had de afgelopen jaren naar eigen zeggen een groot aandeel in award winning cases bij zowel ADCN, de AMMA’s en Cannes Lions. Buitenreclame mag dan een klassiek medium zijn, het kent wel eindeloos veel creatieve mogelijkheden aldus de exploitant. ‘JCDecaux Studio’s zorgt ervoor dat buitenreclameposters bijdragen aan het aanblik van steden. Het lidmaatschap zorgt niet alleen voor erkenning van de creatieve kwaliteiten van deze creatieve unit, het helpt ook bij het aantrekken van nieuw creatief talent,’ aldus Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing