Nathan Vos CCO bij New Skool Media

Nathan Vos CCO bij New Skool Media
  • Media
  • 31 mei 2019 @ 09:49
  • 9734 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Nathan Vos verlaat per 1 juni 2019 als hoofdredacteur tijdschrift Zin om naast de in- en externe communicatie ook de rol van conceptenmaker op zich te nemen bij New Skool Media (NSM). Alida Dijk volgt hem op.

Vos (1971) heeft de functie CCO (Creative & Communications Officer) in samenspraak met de directie gecreëerd. Vos: ‘Hij klopt richting klanten, die een steeds grotere behoefte hebben aan kwalitatieve, diepgaande communicatie met hun klanten, en geeft intern genoeg ruimte voor een vruchtbare invulling ten dienste van het bedrijf, de merken en de collega’s.’ Vos gaat samenwerken met Olivier Fornier, manager Brand Partnerships bij New Skool Studio.

Functiewisseling vanwege creatieve ontwikkeling

De stap is een logisch vervolg van het pad waarop zowel NSM als Nathan zich bevinden. NSM staat inmiddels naar eigen zeggen op een stevige basis en richt zich op de toekomst, waarbij creatieve ontwikkeling cruciaal wordt.

Alida Dijk (1966) werkt sinds oktober 2014 bij Zin, eerst als chef redactie, later als adjunct-hoofdredacteur. In die hoedanigheid nam ze al taken van Vos over, toen die in 2017 en 2018 als brandmanager de directie ondersteunde in het veranderingsproces bij NSM. Ze heeft nu de taak om het merk Zin uit te bouwen, waarbij er volgens haar grote kansen liggen op het adverteerdersvlak.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken