Nathan Vos CCO bij New Skool Media
- Media
- 31 mei 2019 @ 09:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 31 mei 2019 @ 09:49
- Sjaak Hoogkamer
Nathan Vos verlaat per 1 juni 2019 als hoofdredacteur tijdschrift Zin om naast de in- en externe communicatie ook de rol van conceptenmaker op zich te nemen bij New Skool Media (NSM). Alida Dijk volgt hem op.
Vos (1971) heeft de functie CCO (Creative & Communications Officer) in samenspraak met de directie gecreëerd. Vos: ‘Hij klopt richting klanten, die een steeds grotere behoefte hebben aan kwalitatieve, diepgaande communicatie met hun klanten, en geeft intern genoeg ruimte voor een vruchtbare invulling ten dienste van het bedrijf, de merken en de collega’s.’ Vos gaat samenwerken met Olivier Fornier, manager Brand Partnerships bij New Skool Studio.
Functiewisseling vanwege creatieve ontwikkeling
De stap is een logisch vervolg van het pad waarop zowel NSM als Nathan zich bevinden. NSM staat inmiddels naar eigen zeggen op een stevige basis en richt zich op de toekomst, waarbij creatieve ontwikkeling cruciaal wordt.
Alida Dijk (1966) werkt sinds oktober 2014 bij Zin, eerst als chef redactie, later als adjunct-hoofdredacteur. In die hoedanigheid nam ze al taken van Vos over, toen die in 2017 en 2018 als brandmanager de directie ondersteunde in het veranderingsproces bij NSM. Ze heeft nu de taak om het merk Zin uit te bouwen, waarbij er volgens haar grote kansen liggen op het adverteerdersvlak.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing