NU.nl toont nieuws op schermen van Clear Channel

NU.nl toont nieuws op schermen van Clear Channel
  • Media
  • 28 mei 2019 @ 11:49
  • 21372 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • NieuwsmediaOutdoor

De digitale schermen van Clear Channel tonen vanaf vandaag content van nieuwswebsite NU.nl. In de grote Nederlandse steden worden de schermen van de outdoorexploitant, naast commerciële content, voorzien van de laatste headlines, weer en verkeer.

Raymond van Kasterop, managing director bij Clear Channel Nederland, laat weten: 'Ons digitale aanbod breidt steeds verder uit. Dat biedt adverteerders veel mogelijkheden om zichtbaar te zijn op het juiste moment, de juiste plaats én in de juiste context. Zo wordt hun boodschap relevanter voor passanten. Door het laatste nieuws te tonen is NU.nl hopen we onze digitale schermen relevanter te maken voor passanten en uiteindelijk dus ook voor de adverteerder. Of dat daadwerkelijk zo is, weten we na een testperiode waarbij onderzoek wordt gedaan naar het effect van de nieuwscontent op de schermen.'

Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur van NU.nl, voegt daaraan toe: 'Wij zoeken altijd naar vernieuwende manieren om ons nieuws te delen, omdat we er in geloven dat gratis nieuws belangrijk is voor onze samenleving. Ik ben er dan ook geweldig trots op dat we nu ook op grote schermen in verschillende steden te zien zijn.'

Parkings

Clear Channel heeft op dit moment ruim 160 digitale schermen in zijn portfolio verspreid door heel Nederland. De meeste digitale schermen staan in Utrecht en Eindhoven, maar ook in parkings Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Leiden zijn digitale schermen van de outdoorexploitant te vinden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken