Jeroen van Barneveld van JCDecaux naar Y Media Generation

Jeroen van Barneveld van JCDecaux naar Y Media Generation
  • Media
  • 17 jun 2019 @ 10:35
  • 12372 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Na 16 jaar bij JCDecaux te hebben gewerkt heeft Jeroen van Barneveld de overstap naar Y Media Generation gemaakt. Van Barneveld: ‘Bij Y Media Generation krijg ik de kans om adverteerders de juiste mix op gebied van buitenreclame te adviseren. Daarbij ben ik niet langer aan één exploitant gebonden.’

Y Media Generation investeert in digitalisering van out of home. Inzicht in markten, doelgroepen, mediavormen, zichtbaarheid en vooral de voorkeur voor uitsluitend de allerbeste locaties vormen naar eigen zeggen de speerpunten. John van der Burg (ceo): ‘Alles op gebied van buitenreclame heeft de laatste tijd een grote kwaliteitontwikkeling doorgemaakt. Buitenreclame is als nooit tevoren volledig erkend als volwassen medium dat een rol speelt in het realiseren van complexe communicatiedoelstellingen. Je kunt het 24/7 non-stop bereik van buitenreclame feitelijk in geen enkele campagne meer missen. Maar voor de klant is het moeilijk kiezen uit een oerwoud van aanbieders.’

Van Barneveld: ‘Er zijn in Nederland inmiddels meer dan 60 aanbieders die met zo’n 80.000 objecten allemaal vinden dat hun eigen medium niet op de shortlist van adverterend Nederland mag ontbreken. Wij pretenderen het kaf van het koren te kunnen scheiden. Niet omdat wij dat vinden, maar omdat de objectieve waarneming dat bepaalt.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken