Jeroen van Barneveld van JCDecaux naar Y Media Generation
- Media
- 17 jun 2019 @ 10:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 17 jun 2019 @ 10:35
- Sjaak Hoogkamer
Na 16 jaar bij JCDecaux te hebben gewerkt heeft Jeroen van Barneveld de overstap naar Y Media Generation gemaakt. Van Barneveld: ‘Bij Y Media Generation krijg ik de kans om adverteerders de juiste mix op gebied van buitenreclame te adviseren. Daarbij ben ik niet langer aan één exploitant gebonden.’
Y Media Generation investeert in digitalisering van out of home. Inzicht in markten, doelgroepen, mediavormen, zichtbaarheid en vooral de voorkeur voor uitsluitend de allerbeste locaties vormen naar eigen zeggen de speerpunten. John van der Burg (ceo): ‘Alles op gebied van buitenreclame heeft de laatste tijd een grote kwaliteitontwikkeling doorgemaakt. Buitenreclame is als nooit tevoren volledig erkend als volwassen medium dat een rol speelt in het realiseren van complexe communicatiedoelstellingen. Je kunt het 24/7 non-stop bereik van buitenreclame feitelijk in geen enkele campagne meer missen. Maar voor de klant is het moeilijk kiezen uit een oerwoud van aanbieders.’
Van Barneveld: ‘Er zijn in Nederland inmiddels meer dan 60 aanbieders die met zo’n 80.000 objecten allemaal vinden dat hun eigen medium niet op de shortlist van adverterend Nederland mag ontbreken. Wij pretenderen het kaf van het koren te kunnen scheiden. Niet omdat wij dat vinden, maar omdat de objectieve waarneming dat bepaalt.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing