Runner's World maakt YouTube-serie over marathonlopers

Runner's World maakt YouTube-serie over marathonlopers
  • Media
  • 9 jul 2019 @ 11:04
  • 12462 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ContentVideoTijdschriften

Hearst-titel Runner’s World maakt een YouTube-serie over drie lopers op weg naar de marathon van Berlijn, die eind september plaatsvindt.

In de YouTube-serie Boost 2 Berlin worden drie lopers gevolgd die elk hun eigen doel en verhaal hebben. Zo maakt Monique van de Velde (27) in Berlijn haar comeback na een lange blessureperiode. Zij liep eerder al een marathon. Nick Klaessens (35) overwon zijn alcoholverslaving en maakt in de Duitse hoofdstad zijn debuut op de marathon. Marathonveteraan Imo Muller (38) is van plan in Berlijn zijn snelste marathon te lopen.

Vanaf 28 juli is tien weken lang elke week een aflevering van Boost 2 Berlin te zien op het YouTube-kanaal van Runner’s World. Na de marathon van Berlijn (29 september) verschijnt ook een documentaire van het hele traject.

Credits

Idee: Runner’s World
Camerawerk en montage: Cut to Black 
Fotografie: Andy Astfalck
Kleding en schoenen: Adidas
Trainingsschema’s: Bram Wassenaar
Sportarts: Bernard te Boekhorst
Reis: NS International
Verblijf: Marathon International



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken