Hillenaar breidt uit naar Zoetermeer en Leiderdorp

Hillenaar breidt uit naar Zoetermeer en Leiderdorp
  • Media
  • 7 aug 2019 @ 10:46
  • 11747 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameOutdoor

Hillenaar Outdoor breidt opnieuw uit. Het buitenreclame-bedrijf exploiteert vanaf 12 augustus vijftien venster-billboards in Zoetermeer en vier in Leiderdorp.

'We zijn in dit gebied al sterk vertegenwoordigd en met deze venster-billboards verstevigen we onze positie', zegt directeur Jeroen Hillenaar. 'Het gaat uitsluitend om A-locaties langs doorgaande wegen die de gemeenten onder meer met Den Haag en Leiden verbinden. Zeer commercieel relevant dus.'

Bereik in de metropool regio Rotterdam/Den Haag, waar ruim 2,3 miljoen mensen wonen en werken, is een groot speerpunt van Hillenaar Outdoor. De zuidelijke Randstad is een economisch belangrijk en dichtbevolkt gebied dat voor adverteerders onmisbaar is, aldus Hillenaar. Het bedrijf heeft al veel media in Rotterdam en Den Haag – onder meer een reclamemast en abri’s – en daar komen nu dus venster-billboards bij.

Groeikern

'Deze stonden al langer op ons verlanglijstje', zegt de outdoor-ondernemer. 'Zoetermeer is van oudsher een groeikern van Den Haag. Dat betekent dat veel forensenverkeer plaatsvindt tussen beide steden. Zichtbaarheid onder deze commercieel belangrijke doelgroep is interessant voor adverteerders en wij faciliteren dat graag. Hetzelfde geldt voor Leiderdorp, nabij Leiden, de A4 en middenin het Groene Hart.'

In de gemeente Zoetermeer wonen inmiddels meer dan 120.000 mensen. Het is daarmee één van de grootste steden van Zuid-Holland.

'Venster-billboards zijn een sterk medium om passanten te bereiken', verklaart Hillenaar. 'Ze zijn groot, modern qua vormgeving, verlicht en roteren. Dat zorgt voor extra aandacht. De venster-billboards zijn gelijkmatig en evenredig over de stad verdeeld langs alle belangrijke verkeersaders die Zoetermeer verbinden met de rest van de randstad. Zichtbaarheid verzekerd dus onder een doelgroep die relevant is.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken