Persgroep-shuffle: Saskia Caelen vervangt Willem-Albert Bol bij MediaLab

Persgroep-shuffle: Saskia Caelen vervangt Willem-Albert Bol bij MediaLab
  • Media
  • 29 aug 2019 @ 11:24
  • 14128 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclamePersonaliaDagbladenUitgevers

De Persgroep voert twee directie-wisselingen door in het eigen Advertising-team. Willem-Albert Bol stopt na bijna drie jaar als creative director bij MediaLab en wordt directeur Business Development. Saskia Caelen neemt zijn rol bij MediaLab over.

Bol begint aan zijn derde rol binnen De Persgroep. Na eerder B2B-marketing en MediaLab geleid te hebben, zal hij in zijn nieuwe rol van directeur Business Development wederom de blik van het bedrijf naar buiten richten. Doelstelling is om met klanten, andere (media)partijen en bureaus meer grote en impactvolle samenwerkingen af te sluiten. De afgelopen jaren hebben aangetoond dat hier veel groeipotentie zit.

Saskia Caelen zal als directeur MediaLab de creatieve ambities verder helpen vormgeven en zorgen dat de groei van afgelopen jaren verder wordt versneld. Ze heeft een brede achtergrond, met functies bij adverteerders als Philips en ING, reclamebureau Ogilvy en het meest recent bij mediabureau Mindshare. Daar was zij Partner Client Leader en verantwoordelijk voor accounts zoals KPN en Achmea. Haar ruime ervaring met de complexiteit van grote klanten, zal gaan bijdragen aan een verdere verbreding en professionalisering van het MediaLab.

Doorontwikkelen

'Onze ambities op de advertentiemarkt blijven groot', zegt Lauren van der Heijden, directeur Advertising. 'Wij hebben hier afgelopen jaren al goede stappen gemaakt, maar het spel blijft veranderen. Wij zien steeds vaker dat onze klanten verder willen gaan dan standaard producten en diensten. Wij sluiten veel deals waarin naast communicatie ook conceptuele en conversiekracht een onderdeel is. Hierin willen en moeten wij ons doorontwikkelen en daarin nog slimmer worden. Zowel de nieuwe rol van Willem-Albert (Business Development), als de rol van Saskia (MediaLab) spelen daarop in. Ik verwacht dat zij in combinatie met onze teams van accountmanagers hiermee onze voorsprong vergroten.'

De Persgroep is uitgever van ADR Nieuwsmedia (AD, PZC, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, De Stentor en Tubantia), de Volkskrant, Trouw en Het Parool. De uitgever is ook eigenaar van de radiozender Qmusic, zakelijk platform De Ondernemer, videoplatform MyChannels en diverse websites zoals Independer, Autotrack, Intermediair, Nationale Vacaturebank, Reclamefolder.nl en Tweakers. De Persgroep is tevens uitgever van meer dan 140 huis-aan-huiskranten.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken