Persgroep-shuffle: Saskia Caelen vervangt Willem-Albert Bol bij MediaLab
- Media
- 29 aug 2019 @ 11:24
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclamePersonaliaDagbladenUitgevers
- 29 aug 2019 @ 11:24
- Jeroen Mirck
De Persgroep voert twee directie-wisselingen door in het eigen Advertising-team. Willem-Albert Bol stopt na bijna drie jaar als creative director bij MediaLab en wordt directeur Business Development. Saskia Caelen neemt zijn rol bij MediaLab over.
Bol begint aan zijn derde rol binnen De Persgroep. Na eerder B2B-marketing en MediaLab geleid te hebben, zal hij in zijn nieuwe rol van directeur Business Development wederom de blik van het bedrijf naar buiten richten. Doelstelling is om met klanten, andere (media)partijen en bureaus meer grote en impactvolle samenwerkingen af te sluiten. De afgelopen jaren hebben aangetoond dat hier veel groeipotentie zit.
Saskia Caelen zal als directeur MediaLab de creatieve ambities verder helpen vormgeven en zorgen dat de groei van afgelopen jaren verder wordt versneld. Ze heeft een brede achtergrond, met functies bij adverteerders als Philips en ING, reclamebureau Ogilvy en het meest recent bij mediabureau Mindshare. Daar was zij Partner Client Leader en verantwoordelijk voor accounts zoals KPN en Achmea. Haar ruime ervaring met de complexiteit van grote klanten, zal gaan bijdragen aan een verdere verbreding en professionalisering van het MediaLab.
Doorontwikkelen
'Onze ambities op de advertentiemarkt blijven groot', zegt Lauren van der Heijden, directeur Advertising. 'Wij hebben hier afgelopen jaren al goede stappen gemaakt, maar het spel blijft veranderen. Wij zien steeds vaker dat onze klanten verder willen gaan dan standaard producten en diensten. Wij sluiten veel deals waarin naast communicatie ook conceptuele en conversiekracht een onderdeel is. Hierin willen en moeten wij ons doorontwikkelen en daarin nog slimmer worden. Zowel de nieuwe rol van Willem-Albert (Business Development), als de rol van Saskia (MediaLab) spelen daarop in. Ik verwacht dat zij in combinatie met onze teams van accountmanagers hiermee onze voorsprong vergroten.'
De Persgroep is uitgever van ADR Nieuwsmedia (AD, PZC, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, De Stentor en Tubantia), de Volkskrant, Trouw en Het Parool. De uitgever is ook eigenaar van de radiozender Qmusic, zakelijk platform De Ondernemer, videoplatform MyChannels en diverse websites zoals Independer, Autotrack, Intermediair, Nationale Vacaturebank, Reclamefolder.nl en Tweakers. De Persgroep is tevens uitgever van meer dan 140 huis-aan-huiskranten.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing