Jeroen Naalden nieuwe CFO van Audax

Jeroen Naalden nieuwe CFO van Audax
  • Media
  • 24 sep 2019 @ 10:19
  • 8170 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ZakelijkPersonaliaUitgevers

Jeroen Naalden start begin oktober als Chief Financial Officer (CFO) bij Audax Group. Het logistieke retail- en mediaplatform zegt de implementatie van de nieuwe strategie te willen versnellen.

Jeroen Naalden (1970) treedt als derde lid toe tot de raad van bestuur van Audax. Hij heeft jarenlange ervaring in de wereld van logistiek, distributie en publishing, en werkte voor onder meer ARS Traffic & Transport Technology, Circle Media Group (CFO Noord-West Europa) en Enerpac (CFO EMEA & Asia Pacific en Global Director Integrated Solutions). 

Sinds juni 2019 is Naalden als interim-directeur Finance verbonden aan Audax. Hij wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de optimalisatie van de financiële bedrijfsvoering en -processen, de clusters Vastgoed en Diensten, Internal Audit, ERP en Business Intelligence.

Positief advies

Op 11 september bracht de ondernemingsraad een positief advies uit over de benoeming. 'De afgelopen maanden is de samenwerking door beide partijen als uiterst constructief en prettig ervaren', zegt CEO Casper de Nooijer van Audax. 'Wij hebben dan ook alle vertrouwen in onze nieuwe CFO, en zijn ervan overtuigd dat hij een waardevolle bijdrage zal leveren aan het succes van Audax.' 

Naalden zelf: 'Ik kijk ernaar uit om bij Audax invulling te geven aan de versnelling van de implementatie van de strategie.'

Audax in beweging

Onder meer door de implementatie van een nieuwe strategie en organisatiestructuur en diverse fusies en overnames - met als doel de organisatie duurzaam te maken - is Audax sinds vorig jaar sterk in beweging. Momenteel bestaat het zakelijke logistieke retail- en mediaplatform uit de onderdelen Media & Communicatie, Logistiek & Distributie, Vastgoed, Retail en Digitaal.

Audax is een zakelijk platform voor logistieke retail en richt zich op het creëren, vermarkten, verspreiden en verkopen van printmedia en andere producten en diensten. Het bedrijf biedt zakelijke klanten bereik in Nederland en is met 700 fte's in de hele keten actief. Via de eigen mediamerken bereikt Audax 2,9 miljoen lezers per maand.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken