Jeroen Naalden nieuwe CFO van Audax
- Media
- 24 sep 2019 @ 10:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ZakelijkPersonaliaUitgevers
- 24 sep 2019 @ 10:19
- Jeroen Mirck
Jeroen Naalden start begin oktober als Chief Financial Officer (CFO) bij Audax Group. Het logistieke retail- en mediaplatform zegt de implementatie van de nieuwe strategie te willen versnellen.
Jeroen Naalden (1970) treedt als derde lid toe tot de raad van bestuur van Audax. Hij heeft jarenlange ervaring in de wereld van logistiek, distributie en publishing, en werkte voor onder meer ARS Traffic & Transport Technology, Circle Media Group (CFO Noord-West Europa) en Enerpac (CFO EMEA & Asia Pacific en Global Director Integrated Solutions).
Sinds juni 2019 is Naalden als interim-directeur Finance verbonden aan Audax. Hij wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de optimalisatie van de financiële bedrijfsvoering en -processen, de clusters Vastgoed en Diensten, Internal Audit, ERP en Business Intelligence.
Positief advies
Op 11 september bracht de ondernemingsraad een positief advies uit over de benoeming. 'De afgelopen maanden is de samenwerking door beide partijen als uiterst constructief en prettig ervaren', zegt CEO Casper de Nooijer van Audax. 'Wij hebben dan ook alle vertrouwen in onze nieuwe CFO, en zijn ervan overtuigd dat hij een waardevolle bijdrage zal leveren aan het succes van Audax.'
Naalden zelf: 'Ik kijk ernaar uit om bij Audax invulling te geven aan de versnelling van de implementatie van de strategie.'
Audax in beweging
Onder meer door de implementatie van een nieuwe strategie en organisatiestructuur en diverse fusies en overnames - met als doel de organisatie duurzaam te maken - is Audax sinds vorig jaar sterk in beweging. Momenteel bestaat het zakelijke logistieke retail- en mediaplatform uit de onderdelen Media & Communicatie, Logistiek & Distributie, Vastgoed, Retail en Digitaal.
Audax is een zakelijk platform voor logistieke retail en richt zich op het creëren, vermarkten, verspreiden en verkopen van printmedia en andere producten en diensten. Het bedrijf biedt zakelijke klanten bereik in Nederland en is met 700 fte's in de hele keten actief. Via de eigen mediamerken bereikt Audax 2,9 miljoen lezers per maand.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing