RTL blijft reclame-partner Ziggo Sport

RTL blijft reclame-partner Ziggo Sport
  • Media
  • 6 sep 2019 @ 11:03
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameTelevisieMedia

RTL blijft de exclusieve reclame-partner van Ziggo Sport. Met ingang van najaar 2019 verlengt Ziggo voor drie jaar de samenwerking met Triade Media, onderdeel van RTL Nederland.

Het gaat om de verkoop van tv-spots en branded content bij Ziggo Sport (op het befaamde kanaal 14) en bij Ziggo Sport Totaal, waar de betaalkanalen Select, Racing, Voetbal en Golf onder vallen. Ook blijft RTL verantwoordelijk voor de exploitatie van de online inventory van Ziggo Sport.

Verstappen als kijkcijferkanon

Het sportkanaal op kanaal 14 is voor alle klanten van Ziggo gratis te ontvangen. De races van de Formule 1 met Max Verstappen zorgen ervoor dat Ziggo Sport vaak in de top-10 van best bekeken programma’s staat genoteerd. Naast de Formule 1 zijn er ook veel andere sporten te zien, zoals tennis, rugby, hockey en (Europees) voetbal.

Ziggo Sport bereikt maandelijks gemiddeld 4,5 miljoen unieke kijkers en de kijkcijfers in de core doelgroep (25-54 jaar) groeien nog steeds fors ieder jaar. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken