Stefan Havik directeur Digital Business Development DPG Media
- Media
- 9 sep 2019 @ 23:35
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PersonaliaUitgeversZakelijk
- 9 sep 2019 @ 23:35
- Jeroen Mirck
Stefan Havik gaat per 16 september aan de slag als directeur Digital Business Development binnen DPG Media. Hij zal die rol voor zowel Nederland als België gaan vervullen.
In zijn nieuwe rol gaat Havik (35) vormgeven aan de ontwikkeling van de digitale producten en diensten voor de advertentiemarkt. Verder gaat hij sturing geven aan de externe partnerships binnen het data- en advertentiedomein. De ambitie hierbij is het beter verbinden van de activiteiten van onze merken en de landen onderling, het verbreden en verbeteren van het digitale productportfolio en daarmee het significant laten groeien van de digitale advertentie business.
Havik was eerder werkzaam bij Sanoma waar hij vanuit verschillende rollen de digitale koers heeft helpen neerzetten in advertising en data. Vervolgens heeft hij in Londen bij Dentsu Aegis de verant-woordelijkheid gehad over Amnet en Merkle One. Het laatste half jaar was hij actief bij WPP/Greenhouse Group.
Erik Roddenhof: 'Ik wil Stefan veel succes wensen in zijn nieuwe rol binnen DPG Media. Door de komst van Stefan kunnen we nog meer focus leggen op onze digitale groei en het creëren van bestendige digitale verdienmodellen. Met de ervaring die Stefan de afgelopen jaren heeft opgebouwd is hij daarmee een verrijking voor DPG Media.'
Havik: 'Het spreekt voor zich dat ik enorme zin heb in deze nieuwe stap. Ik heb in mijn tijd bij Sanoma de Persgroep altijd als een geduchte en gewaardeerde concurrent gezien. De afgelopen jaren heb ik ook echt de uitgeverskant gemist. De kansen en uitdagingen die er in België en Nederland zijn, zijn heel helder pak ik graag met beide handen aan.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing