Carolien van 't Hek en Yvonne Prins leiden UM Nederland

Carolien van 't Hek en Yvonne Prins leiden UM Nederland
  • Media
  • 1 okt 2019 @ 16:29
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediabureauPersonaliaStrategie

UM Nederland wordt vanaf heden geleid door Carolien van ’t Hek (CEO) en Yvonne Prins (managing partner). Het duo neemt het stokje over van Brego Keller die het mediabureau per direct verlaat.

Onno Seelen, COO van IPG Mediabrands: 'De veranderende markt vraagt om meer ondernemerschap, flexibiliteit en daadkracht. Mede daarom is er gekozen voor een bredere managementlaag. Zowel Carolien als Yvonne kennen een lange historie binnen het vak en hebben zich ontwikkeld tot uiterst sterke en ervaren professionals. Door beide persoonlijkheden op het hoogste niveau te combineren creëren we een uniek en zeer complementair team. Kortom, optimale synergie in te zetten voor UM en al haar klanten.'

Carolien van ’t Hek, de nieuwe CEO van UM Nederland: 'Ik kijk er enorm naar uit om UM samen met Yvonne de komende jaren verder te ontwikkelen. Vanuit onze propositie "Better Science, Better Art, Better Outcomes" willen we onze klanten blijven uitdagen hun marketing- en communicatie-oplossingen kritisch te benaderen en continu te verbeteren. Door de verantwoordelijkheid voor de business te delen, creëren we meer focus en snelheid om UM verder te laten groeien.'

Visie en commercie

De focus van Van 't Hek komt te liggen op commercie, operations en de overall eindverantwoordelijkheid. Haar managing partner Prins zal de strategische visie, productontwikkeling en het personeel onder haar hoede nemen.

UM Nederland laat weten Brego Keller te bedanken 'voor zijn inzet en bijdrage aan het succes van UM de afgelopen twee jaar. Bovendien wensen we hem veel succes met zijn volgende uitdaging.'

IPG Mediabrands is de mediaholding waar behalve UM ook de volgende bedrijven deel van uitmaken: Initiative, Reprise, Yune, bGenius, Cadreon, Magna, Orion, Rapport en Mediabrands Marketing Sciences.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken