Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg

Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg
  • Media
  • 25 okt 2019 @ 11:31
  • 16842 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VoetbalActivatieTelevisieMedia

Waar staat dit seizoen de leukste voetbalkroeg van Nederland? Fox Sports gaat opnieuw op zoek met de verkiezing ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland 2019/2020’. Vanaf vandaag kan het publiek stemmen. Koninklijke Horeca Nederland is partner.

Het publiek kan tot en met 20 november stemmen op cafés en kroegen met een officiële licentie van Fox Sports Zakelijk. Dat levert per provincie een publiekswinnaar op. Van de drie provinciewinnaars met de meeste stemmen wordt een speciale video gemaakt waarin ze zichzelf kunnen presenteren.

Twaalf provinciewinnaars, drie finalisten

Een vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van Koninklijke Horeca Nederland, Fox Sports en Radio Veronica, bepalen op basis van de video’s wie zich De Leukste Voetbalkroeg van dit seizoen mag noemen. Dit wordt op 30 november live in het Fox Sports-programma ‘De Eretribune’ bekendgemaakt. De winnaar ontvangt een Radio Veronica Drive In Show van dj’s Rick en Niels, 10.000 bitterballen en een gratis jaarlicentie van FOX Sports Zakelijk.

Horecagelegenheden zijn een populaire plek om live voetbal te kijken in Nederland. Per Eredivisiespeelronde kijken er gemiddeld 379.000 fans in de cafés met een Fox Sports Zakelijk-licentie. Vorig seizoen werd Tapperij Tijdloos uit Papendrecht verkozen tot ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’. In 2017 ging de eer naar Café D’n Bel uit het Brabantse Bladel.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken