Sublime en Business Insider lanceren Ondernemers van de Vooruitgang
- Media
- 2 okt 2019 @ 15:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Radio
- 2 okt 2019 @ 15:57
- Sjaak Hoogkamer
Het landelijke radiostation Sublime en de zakelijke nieuwswebsite Business Insider Nederland bundelen lanceren deze week ‘Ondernemers van de Vooruitgang’, een nieuw zakelijk nieuwsbulletin.
Het item is vanaf deze week elke werkdag om 17.30 en 18.30 uur te beluisteren zijn op Sublime en te lezen op Businessinsider.nl.
‘Ondernemers van de Vooruitgang’ is een nieuwsbulletin en belicht nieuws waarin economische en maatschappelijke vooruitgang hand in hand gaan.
Van disruptieve startups, trendsettende ondernemers, tot impactvolle oplossingen van grote bedrijven. Sublime en Business Insider scoren beiden binnen de zakelijke doelgroep in Nederland.
Rik Ruts (Managing Director van Business Insider Nederland): ‘Business Insider is een open nieuwsplatform en we verspreiden onze content via zoveel mogelijk relevante kanalen naar de zakelijke doelgroep. We zien een mooie match met Sublime, omdat de doelgroep van de zender heel selectief is en het merk al langer maatschappelijke vooruitgang stimuleert met zijn nieuwsbulletin Nieuws van de Vooruitgang. Business Insider richt zich op ‘a digital generation of leaders’ en gelooft dat de sleutel tot toekomstige economische groei meer is dan alleen het vergroten van de aandeelhouderswaarde.’
Sebastiaan van Rijnsoever (Managing Director van Sublime): ‘We produceren Het Nieuws van de Vooruitgang inmiddels alweer een aantal jaren als bron van inspiratie en vooruitgang voor onze luisteraars. Het item wordt door onze luisteraars hooggewaardeerd en is een bepalend onderdeel in onze programmering. Wij geloven dat een betere wereld van morgen juist vandaag begint met slimme en inspirerende initiatieven van ondernemers en bedrijven.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing