Young in Media breidt bestuur uit

Young in Media breidt bestuur uit
  • Media
  • 22 okt 2019 @ 14:05
  • 13723 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Young in Media (YIM, onderdeel van MWG) breidt het bestuur uit met vier nieuwe leden: (v.l.n.r.) Romy Welling, Ferdie Kamphuis, Martine Hardeveld Kleuver, Thomas van der Biezen

Zij vervangen tezamen Marlot Lutjenkossink, Pénélope Mazloumidès, Martijn Brons, Pauline Pluijgers en Floor Pijpers. Door het vetrek van de huidige voorzitter Marlot Lutjenkossink (digital director bij Mediacom) zal Benjamin van der Kloet (head of marketing bij Innocent drinks) ad interim de voorzittersfunctie vervullen.

In het seizoen 2019/2020 zal Young in Media zich blijven richten op het inspireren en begeleiden van jong talent in de mediawereld. Benjamin van der Kloet laat weten: 'Met dit nieuwe bestuur zetten we het komende seizoen alle zeilen bij om nieuw mediatalent te ontdekken, samen te brengen en van inspirerende events en relevante kennis te voorzien. We hebben maar één missie en dat is de mediabranche van onderaf nog sterker maken; met gretig en getalenteerd mediatalent én een beetje van YIM.'

Het huidige bestuur wordt gevormd door:

Benjamin van der Kloet (Innocent Drinks)
Jantine Agterhuis (Yune)
Malou van Oosterhoud (freelance copywriter)
Tarek Othman (Exterion Media)
Thomas van der Biezen (ING)
Romy Welling (BrandDeli)
Ferdie Kamphuis (Dept)
Martine Hardeveld Kleuver (Reprise Digital)

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken