Fietsblad Bicycling: in 2020 van vier naar zes keer

Fietsblad Bicycling: in 2020 van vier naar zes keer
  • Media
  • 11 nov 2019 @ 11:36
  • 7752 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Bicycling werd in de zomer van 2017 gelanceerd. Sindsdien verscheen het blad vier keer per jaar. Door het succes op de lezers- en adverteerdersmarkt is besloten om volgend jaar de frequentie te verhogen van vier naar zes keer per jaar.

Hoofdredacteur Laurens ten Dam is hoofdredacteur van het tijdschrift. ‘Bicycling bestaat ruim twee jaar. Nu ik gestopt ben als profwielrenner, heb ik meer tijd voor het magazine. Dus het komt mooi uit dat er in 2020 meer bladen worden gemaakt. Zo zal ik straks in elk nummer eigen reportages gaan schrijven.’ Marketing director Imo Muller: ‘Door zes keer te verschijnen, spelen we beter in op de actualiteit en de tijdgeest.’

Bicycling is een uitgave van uitgeverij Hearst. Tot het sportcluster van de uitgeverij behoren behalve Bicycling ook Runner’s World, Women’s Health en Men’s Health.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken