MobPro lanceert selfservice DOOH
- Media
- 14 nov 2019 @ 09:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 14 nov 2019 @ 09:56
- Sjaak Hoogkamer
MobPro lanceert selfservice programmatic DOOH en Mobile inkoopplatform Sage+Archer, een media-inkoopplatform waarmee marketeers nu naast mobiel ook digital out of home advertenties kunnen inkopen.
Marketeers kunnen hiermee zelfstandig campagnes inboeken, gericht op specifieke digital out-of-home locaties, apps en sites en in combinatie met elkaar. Tim Markestein, oprichter van MobPro en Sage+Archer: ‘Het inboeken van campagnes, waarbij je mobile en buitenreclame laat samenwerken op specifieke locaties, heb je nu zelf zo geregeld.’ Het geautomatiseerde media-inkoopplatform moet marketeers meer grip bieden op waar de campagne exact zichtbaar is. Markestein: ‘We willen het soms lastige en versnipperde lokale exploitantenlandschap, mobile en out-of-home, extreem simpel en beschikbaar maken.’
Het geautomatiseerde media-inkoopplatform moet marketeers meer grip bieden op waar de campagne exact zichtbaar is.
Sage+Archer is gekoppeld aan alle uitgevers met Nederlands bereik die hun mobiele advertentieruimtes programmatic aanbieden. Recent zijn hier ook alle out-of-home exploitanten aan toegevoegd. YoungCapital, Cadreon en Rapport van IPG mediabrands zijn eerste bureaus en adverteerders die het Sage+Archer platform inzetten om campagnes in o.a. Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland op grote schaal zichtbaar te maken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing