Men's Health haalt Rico en Badr uit elkaar
- Media
- 22 nov 2019 @ 09:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 22 nov 2019 @ 09:00
- Sjaak Hoogkamer
Men’s Health ligt de komende maand met twee verschillende covers in de winkel. Op de ene staat Rico Verhoeven en op de andere Badr Hari. Beide kickboksers vechten eind december in Arnhem om de wereldtitel.
De titanenstrijd tussen Rico Verhoeven en Badr Hari wordt nu al als ‘het gevecht van de eeuw’ omschreven. Voor Men’s Health reden om beide kickboksers een eigen cover te geven. Zowel Verhoeven als Hari poseerde voor het magazine. ‘Voor de zekerheid hadden we twee uur rust tussen de fotoshoots ingepland, zodat de kemphanen niet te vroeg de strijd met elkaar aangingen,’ zegt managing editor Kirsten van den Berg.
Men's Health geeft de twee kemphanen Rico Verhoeven en Badr Hari hun eigen cover
Drie jaar geleden stonden beiden ook al tegenover elkaar in de ring. Badr raakte toen geblesseerd en moest afhaken in de tweede ronde. Arie Boomsma interviewde beide kickboksers aan de vooravond van het nieuwe gevecht. ‘Badr speelt een rol. Mentaal is hij niet sterk. Hij is niet zeker van zijn zaak,’ zegt Rico Verhoeven. Badri Hari op zijn beurt zegt over Verhoeven: ‘Rico heeft nog nooit tegen mij gevochten. Hij gaat mij nu voor het eerst ontmoeten.’
Beide covers van Men’s Health komen om en om in de winkel te liggen. Vlak voor het gevecht op 21 december in Gelredome zal Men’s Health bekendmaken welke cover het meest verkocht is. De nieuwe Men’s Health ligt vanaf vandaag in de winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing