Men's Health haalt Rico en Badr uit elkaar

Men's Health haalt Rico en Badr uit elkaar
  • Media
  • 22 nov 2019 @ 09:00
  • 15605 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Men’s Health ligt de komende maand met twee verschillende covers in de winkel. Op de ene staat Rico Verhoeven en op de andere Badr Hari. Beide kickboksers vechten eind december in Arnhem om de wereldtitel.

De titanenstrijd tussen Rico Verhoeven en Badr Hari wordt nu al als ‘het gevecht van de eeuw’ omschreven. Voor Men’s Health reden om beide kickboksers een eigen cover te geven. Zowel Verhoeven als Hari poseerde voor het magazine. ‘Voor de zekerheid hadden we twee uur rust tussen de fotoshoots ingepland, zodat de kemphanen niet te vroeg de strijd met elkaar aangingen,’ zegt managing editor Kirsten van den Berg.

Men's Health geeft de twee kemphanen Rico Verhoeven en Badr Hari hun eigen cover

Drie jaar geleden stonden beiden ook al tegenover elkaar in de ring. Badr raakte toen geblesseerd en moest afhaken in de tweede ronde. Arie Boomsma interviewde beide kickboksers aan de vooravond van het nieuwe gevecht. ‘Badr speelt een rol. Mentaal is hij niet sterk. Hij is niet zeker van zijn zaak,’ zegt Rico Verhoeven. Badri Hari op zijn beurt zegt over Verhoeven: ‘Rico heeft nog nooit tegen mij gevochten. Hij gaat mij nu voor het eerst ontmoeten.’

Beide covers van Men’s Health komen om en om in de winkel te liggen. Vlak voor het gevecht op 21 december in Gelredome zal Men’s Health bekendmaken welke cover het meest verkocht is. De nieuwe Men’s Health ligt vanaf vandaag in de winkel.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken