Outdoor-campagne Decathlon in verkeerde Oosterhout
- Media
- 1 nov 2019 @ 12:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameOutdoorRetail
- 1 nov 2019 @ 12:49
- Jeroen Mirck
Sportwinkelketen Decathlon heeft een regionale outdoor-campagne voor de nieuwe vestiging in Nijmegen in het verkeerde Oosterhout gehouden: niet het Gelderse maar het Brabantse Oosterhout.
In de straten van het Brabantse Oosterhout verschenen deze week diepblauwe reclameposters voor de opening van de winkel in Nijmegen, terwijl er niets hangt in het Gelderse Oosterhout, pakweg 100 kilometer verderop en wél in de buurt van Nijmegen.
Een woordvoerder van Decathlon heeft erkend dat het om een fout gaat. De verantwoordelijke buitenreclame-exploitant is in de fout gegaan. Bij Decathlon is men desalniettemin al te rouwig, want de berichtgeving over deze fout heeft natuurlijk veel aandacht opgeleverd voor de nieuwe vestiging in Nijmegen.
Vanuit het Brabantse Oosterhout is in ieder geval weinig animo te verwachten. ‘Ik schat in dat minder dan een handvol mensen hier naar toe willen', zo twittert bewoner Marco Schillemans, die de fout ontdekte.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

