Rebranding Cambridge Weight Plan naar The 1:1 Diet naar Zigt

Rebranding Cambridge Weight Plan naar The 1:1 Diet naar Zigt
  • Media
  • 27 dec 2019 @ 11:23
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Mediabureau Zigt gaat aan de slag voor Cambridge Weight Plan. De campagne voor de rebranding naar The 1:1 Diet (by Cambridge Weight Plan) wordt vandaag gelanceerd.

De nieuwe merknaam wordt The 1:1 Diet (by Cambridge Weight Plan) staat symbool voor de één-op-éénbegeleiding. Rogier Pijlmijn, Manager Marketing en Communicatie van The 1:1 Diet: ‘Een rebranding is meer dan een naam en logo-wissel. Het wortelt door in de positionering en propositie, de huisstijl, de boodschap en belofte, de uitstraling en presentatie van al onze 400 consulenten, maar ook de blik op de markt. En daar hoort natuurlijk ook een introductiecampagne bij. Zigt voelde direct aan waar we behoefte aan hadden en hoe we de internationale campagne konden doorvertalen naar de Nederlandse markt. Na de introductie afgelopen jaar in Engeland wilden wij in januari 2020 The 1:1 Diet introduceren in Nederland. Een korte voorbereidingstijd, ook naar onze consulenten toe. maar januari is een belangrijk moment om erbij te zijn en mede dankzij Zigt zijn we erbij! Met een frisse en vrolijke campagne die “afvallen onder begeleiding” op een verrassende en onderscheidende manier op de kaart zet.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken