Marscha Krouwel leidt Hearst Netherlands

Marscha Krouwel leidt Hearst Netherlands
  • Media
  • 14 jan 2020 @ 08:41
  • 6762 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • UitgeefstrategiePersonalia

Na het vertrek van CEO Luc van Os heeft Hearst Netherlands Marscha Krouwel benoemd tot country manager. Naast haar huidige rol als publishing group director krijgt ze in haar nieuwe functie de leiding over de Nederlandse tak van het mediaconcern.

Ze rapporteert aan James Wildman, president van Hearst Magazines Europe. Haar benoeming is onderdeel van de strategische veranderingen binnen het nieuwe One Hearst Europe, gericht op een gezamenlijke aanpak. Deze veranderingen moeten de activiteiten in de vier geëxploiteerde markten van Hearst in Groot-Britannië, Italië, Spanje en Nederland beter op elkaar afstemmen.

Krouwel werkt al 19 jaar bij Hearst Netherlands. Ze startte in 2000 als brand manager bij Quote, waarna ze marketing director werd bij Hachette Filipacchi Media, gevolgd door publisher en later publishing group director van Hearst Netherlands.

Ze laat weten: 'Ik ben enthousiast en dankbaar dat ik deze kans krijg. Ik kijk uit naar de samenwerking met de Europese Raad van Bestuur en mijn sterke management- en strategieteam.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken