Kiki Maaskant b2b directeur Linda

Kiki Maaskant b2b directeur Linda
  • Media
  • 17 feb 2020 @ 10:01
  • 15866 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Linda heeft Kiki Maaskant (36) aangetrokken als nieuwe directeur B2B Linda. Caren Wassink, de huidige B2B directeur, heeft na 4,5 jaar besloten om Linda te verlaten om een eigen hotel te starten.

Maaskant komt van Talpa Media Solutions waar zij de rol van Account Director Brand Partnerships bekleedde. Vanaf 1 maart 2020 komt zij het Linda sales- en projectteam aansturen. Maaskant begon haar carrière als accountmanager bij SBS Broadcasting. Ze groeide door naar senior accountmanager Branded Partnerships, en is sinds 2016 Account Director Brand Partnerships bij Talpa Media Solutions (onderdeel van Talpa Network).

Bagage

Marielle Arts, zakelijk directeur Linda: ‘Wij zijn heel blij met de komst van Kiki en wij zijn ervan overtuigd dat zij met haar ruime ervaring in de mediawereld en bij Talpa Media Solutions de juiste bagage heeft om de commerciële kansen die er liggen verder te verzilveren. Linda en Talpa Network bieden samen een compleet crossmediaal pakket. Tegelijkertijd zijn wij vertrekkend B2B directeur Caren Wassink zeer dankbaar voor de tomeloze energie en het commercieel strategisch inzicht waarmee ze talloze B2B relaties aan ons heeft verbonden.’

Maaskant: ‘Het succes van de Linda-merken is ongekend. Ik heb ontzettend veel zin om met het  team verder te bouwen aan dit succes en de verbinding te maken met alle onderdelen van Talpa Network. Daarnaast vind ik het een mooie kans en uitdaging om mee te helpen het Talpa vrouwennetwerk verder vorm te geven.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken