NTFU en Bicycling bundelen krachten
- Media
- 16 mrt 2020 @ 10:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 16 mrt 2020 @ 10:17
- Sjaak Hoogkamer
Fietsplatform Bicycling is de nieuwe mediapartner van wielersportbond NTFU. Beide partijen gaan samen content maken en verspreiden rondom evenementen, clubs en veiligheid.
Sinds dit jaar is de toertochtkalender van de wielersportbond zowel via het on- als offline kanaal van Bicycling te raadplegen
‘Op deze manier komen onze 2.500 fietsevenementen bij een breder publiek onder de aandacht. Daar profiteren aangesloten organisatoren van,’zegt manager partnerships Erik Tolboom.
Veilig fietsen
De NTFU en Bicycling breiden de samenwerking verder uit. ‘De NTFU zet zich al jaren in voor kwaliteit en veiligheid binnen de fietssport,’zegt Imo Muller, marketing director van Bicycling. ‘Wij willen ons steentje bijdragen aan een veiligere sport door te helpen met campagnes en content.’
Voor de NTFU is veiligheid een belangrijk speerpunt. De wielerbond stelde eerder al een gedragscode voor wielrenners en mountainbikers op, lanceerde de campagne ‘de echte wielrenner’ én leidt wegkapiteins op die groepen wielrenners veilig over de openbare weg begeleiden.
Wielerclubs in de spotlights
Naast de promotie van evenementen en aandacht voor veiligheid is aandacht voor wielerclubs een belangrijke pijler in de samenwerking. ‘We hebben mooie clubs die tal van activiteiten organiseren. De kunst is om deze activiteiten op een leuke manier bij fietsers onder de aandacht te brengen. Samen met Bicycling doen we ons best om nog meer mensen in georganiseerd verband op de fiets te krijgen,’ besluit Erik Tolboom.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing