Jongerenkrant 7Days ter ziele

Jongerenkrant 7Days ter ziele
  • Media
  • 10 apr 2020 @ 12:08
  • 16336 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Uitgeverij Young & Connected (onderdeel van Sijthoff Media) heeft besloten de uitgave van jongerenkrant 7Days per direct te staken als gevolg van een strategische heroriëntatie.

Al meer dan 10 jaar schrijft 7Days wekelijks over het belangrijkste nieuws uit binnen- en buitenland, relevant nieuws voor jongeren, entertainment en cultuur. Op een manier die voor jongeren aantrekkelijk en begrijpelijk is.

Jongerenkrant 7Days houdt op te bestaan

Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media: ‘Hoewel wij menen dat het heel belangrijk is om jongeren te informeren op de manier zoals wij doen, was het helaas niet langer rendabel om 7Days voort te zetten. In een tijd van ontlezing en sterke digitalisering is het ons niet gelukt een plaats te veroveren in de mediaconsumptie van jongeren. Met de huidige merkenportfolio van uitgeverij Young & Connected willen we ons vooral richten op de merken met de meeste potentie. In een doelgroep die we kennen van haver tot gort, 7 –12 jaar. Met de multimedia-platformen Kidsweek en Samsam bereikt Young & Connected wekelijks meer dan 400.000 kinderen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken