Arrow en Radionl steunen horeca-actie

Arrow en Radionl steunen horeca-actie
  • Media
  • 30 apr 2020 @ 09:34
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Radio

Met nog minimaal vier weken onzekerheid voor de Nederlandse horeca in het verschiet heeft de producent van de Heeren van Loosdrecht Croquette een actie opgezet met de radiozenders Arrow Classic Rock en RADIONL.

In eerste instantie was de actie bedoeld voor de 250 horecabedrijven waar de producten van de croquetteurs uit Loosdrecht op de lunch- of borrelkaart staan, maar nu is besloten dat alle horecabedrijven die een afhaal- of bezorgservice hebben, gratis een plekje kunnen reserveren op de website.

Jan Lagrouw, croquetteur général: ‘Mijn werk ligt eigenlijk in de radiobranche bij E Power Radiosales, de verkoopmaatschappij van 14 radiozenders. De croquetten zijn een leuke, iets uit de hand gelopen hobby. Door de crisis hebben onze radiozenders wel wat lucht over die wij inzetten om de actie voor lokale horecaondernemers op onze website gratis te promoten. Radio is een uitstekend medium om snel een groot bereik op te bouwen en sympathieke acties als deze worden door luisteraars gewaardeerd.’

De radiocommercial werd in één dag tijd geproduceerd door Eelco Wijmenga van CUE CRTV, die net als de radiozenders geheel belangeloos aan de actie meewerken. Horecabedrijven kunnen zich aanmelden via heerenvanloosdrecht.nl.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken