RTL biedt MKB gratis reclamezendtijd

RTL biedt MKB gratis reclamezendtijd
  • Media
  • 11 mei 2020 @ 09:52
  • 18643 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Televisie

RTL beseft dat ondernemers elk duwtje in de rug kunnen gebruiken en biedt daarom vanaf maandag 11 mei gratis reclamezendtijd aan via het initiatief ‘Nederland gaat weer open’.

Sven Sauvé, CEO RTL Nederland, over deze actie: ‘Ik heb heel veel respect voor alle ondernemers die de afgelopen periode hard hebben gewerkt om deze crisis het hoofd te bieden. Dat vraagt om veel creativiteit, flexibiliteit en daadkracht. Veel kleine ondernemers zijn desondanks hard geraakt. Nu Nederland weer langzaam opengaat, willen we deze groep graag ondersteunen. Met deze actie geven we het MKB van Nederland een landelijk podium voor hun commerciële of misschien wel persoonlijke boodschap. Samen blijven we sterk.’

Het ‘open reclameblok’ is bedoeld voor kleine tot middelgrote ondernemingen en is dagelijks tussen 18.00 uur en 24.00 uur te zien bij RTL 4 en bij RTL 5, RTL 7, RTL 8 en RTL Z tussen 19.30 uur en 23.00 uur.

Daarnaast worden de video’s online binnen het RTL-netwerk verspreid. Via een promo, die vanaf maandagavond te zien is, roept RTL ondernemers op om hun reclameboodschap in te zenden. Vanaf dat moment is ook de actiepagina www.rtl.nl/gaatweeropen live waarop de actievoorwaarden te vinden zijn. ‘Nederland gaat weer open’ is een initiatief van Ad Alliance, het saleshuis dat RTL vertegenwoordigt.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken