Flair lanceert Flair TV
- Media
- 24 jun 2020 @ 10:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 24 jun 2020 @ 10:15
- Sjaak Hoogkamer
Het tijdschrift Flair lanceert vandaag Flair TV en heeft daarvoor de handen ineengeslagen met vlogger Kirsten Schilder.
De Monnickendamse gaat op het nieuwe kanaal wekelijks een vlog delen waarin ze uit haar comfortzone stapt en dingen doet die ze nog nooit heeft gedaan. De eerste vlog is vanaf vandaag te bekijken via Flaironline.nl en het YouTubekanaal van Flair.
In 'Kirsten uit haar comfortzone' gaat Kirsten Schilder voor Flair TV op een persoonlijke ontdekkingstocht.
Zo gaat ze o.a. salsadansen, leert ze koken (want dat kan ze niet) en neemt ze gitaarles. Kirsten: ‘Als kind leer je elke dag nieuwe dingen en als volwassene, zeker als je negen jaar lang fulltime moeder bent, neemt dit op een of andere raadselachtige manier af. Het ondernemen van iets nieuws is niet alleen leuk, maar je moet je ook ontvankelijk opstellen en fouten durven maken. In m’n nieuwe vlog test ik nieuwe bezigheden. Ik heb er zin in om mijn ervaringen te gaan delen en misschien brengen ik kijkers wel op het idee om nieuwe hobby’s of andere avonturen aan te gaan.’
Bijzonder leven
Hoofdredacteur Marije Veerman is net zo enthousiast over de samenwerking: ‘Ik ben heel blij dat we Kirsten Schilder bij de Flair familie hebben kunnen betrekken. Ik denk dat ze aan de ene kant een heel bijzonder leven leidt omdat ze getrouwd is met een bekende zanger, maar aan de andere kant precies dezelfde strubbelingen kent zoals ieder andere vrouw en moeder.’ Naast de vlog schrijft Kirsten vanaf nu ook wekelijks een column in tijdschrift Flair.
Met een wekelijks printbereik van 405.100 personen (Bron: NPM 2020-I 13+) en een gemiddeld maandelijks online bereik van 781.000 bezoekers (Bron: NOBO Q1 2020 6+) weet Flair vrouwen naar eigen zeggen te inspireren en te motiveren om het beste uit hun leven te halen. Met de komst van Flair TV (flaironline.nl/flairtv) hoopt Flair dit ook door middel van video te blijven doen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing