BlowUP introduceert super motions in winkelcentra

BlowUP introduceert super motions in winkelcentra
  • Media
  • 15 jul 2020 @ 10:16
  • 13261 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

BlowUP media heeft een exclusief contract voor de exploitatie van 22 zogenoemde super motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre getekend. Unilever, H&M en Omega e.a. zijn de eerste merken die hierop adverteren.

Hiermee breidt blowUP media haar Digital OOH portfolio The Collective uit met digitale schermen in het onlangs gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center en de Markthal in Rotterdam.

Met deze stap vergroot blowUP media haar digitale netwerk naar 27 premium grootformaat super motions in Nederland, waarmee het succes van de ‘Premium Plus’-strategie wordt onderstreept – de combinatie van Giant Posters, full motion digitale schermen en popUP experience stores. blowUP media biedt adverteerders daarmee een netwerk op de drukste locaties in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven.

Met deze stap vergroot blowUP media haar digitale netwerk naar 27 premium grootformaat super motions

Het onlangs gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland. Het staat naast het Centraal Station van Utrecht en vormt de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht. De multifunctionele Markthal is momenteel één van de meest iconische gebouwen van Rotterdam en Alexandrium Shopping Center is onderdeel van het grootste winkelgebied in Rotterdam met een aanbod van fashion, beauty, lifestyle, food en sport. De winkelcentra waar de super motions van blowUP media worden geplaatst, trekken jaarlijks 46 miljoen bezoekers. De meeste schermen zijn inmiddels geïnstalleerd en zijn live vanaf 13 juli jl..

Launching partners Unilever (Lipton), Omega, H&M, Budweiser en Nintendo zijn de eerste merken die adverteren op dit nieuwe netwerk

Harry Dekker, Media Director Unilever Benelux: ‘Hoewel sinds maart de wereld in alle opzichten kleiner lijkt te zijn geworden en merken aan zichtbaarheid in het straatbeeld hebben ingeleverd, zien wij ook dat consumenten meer dan ooit op zoek zijn naar verantwoorde keuzes en merken die zij kunnen vertrouwen. Met de lancering van Lipton Herbal Ice Tea hebben wij bewust gekozen voor The Collective van blowUP media om een krachtig brand statement voor deze innovatie te maken.’

Eric Vanderhoeven, Brand manager Omega Benelux: ‘Samenwerken met bedrijven die innovatieve en creatieve ideeën uitwerken en voorstellen aan hun klanten appreciëren we enorm. Het zit ook in het DNA van Omega. Innovatieve watchmaking en het creëren van designvolle en kwalitatieve horloges waarin de ‘pioneering spirit’ terug te vinden is. We kijken dan ook nieuwsgierig uit naar deze nieuwe ontwikkelingen bij blowUP media.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken