Uitreiking Mercurs 2020 gaat door in bescheiden vorm
- Media
- 9 jul 2020 @ 17:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 9 jul 2020 @ 17:14
- Sjaak Hoogkamer
De Magazine Media Associatie (MMA) maakt zojuist bekend dat de uitreiking van de Mercurs dit jaar weer in december zal plaatsvinden. Vanwege de RIVM-richtlijnen wordt het geen omvangrijk event, maar een bescheiden uitreiking tijdens een lunch.
‘Na een inventarisatie van meningen bij het MMA-bestuur, de leden en de sponsors werd één ding duidelijk: de Mercurs-uitreiking moet dit jaar doorgaan. De creativiteit en de inzet en passie van iedereen in onze branche verdient absoluut een beloning aan het einde van dit bizarre jaar. De Mercurs-prijsuitreiking 2020 kent wel een andere opzet en uitvoering’, zo meldt MMA-directeur Harriët Schrier.
Er kan dit jaar vanaf half augustus online voor acht categorieën worden ingeschreven: Magazinemerk van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Reportage van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Cover van het Jaar, Partnership van het Jaar en Belofte van het Jaar. Twee jury’s, ieder bestaande uit vijf personen, zullen afzonderlijk vier categorieën jureren. Zij stellen de nominaties en winnaars vast tijdens jurydagen in november.
In aanwezigheid van alle genomineerden zullen de Mercur-beelden tijdens een lunch worden uitgereikt. Uiteraard is er een livestream van de prijsuitreiking zodat iedereen de bekendmaking van de winnaars kan meemaken of later kan terugkijken. Het juryverslag komt online beschikbaar.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing