Uitreiking Mercurs 2020 gaat door in bescheiden vorm

Uitreiking Mercurs 2020 gaat door in bescheiden vorm
  • Media
  • 9 jul 2020 @ 17:14
  • 13034 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De Magazine Media Associatie (MMA) maakt zojuist bekend dat de uitreiking van de Mercurs dit jaar weer in december zal plaatsvinden. Vanwege de RIVM-richtlijnen wordt het geen omvangrijk event, maar een bescheiden uitreiking tijdens een lunch.

‘Na een inventarisatie van meningen bij het MMA-bestuur, de leden en de sponsors werd één ding duidelijk: de Mercurs-uitreiking moet dit jaar doorgaan. De creativiteit en de inzet en passie van iedereen in onze branche verdient absoluut een beloning aan het einde van dit bizarre jaar. De Mercurs-prijsuitreiking 2020 kent wel een andere opzet en uitvoering’, zo meldt MMA-directeur Harriët Schrier.

Er kan dit jaar vanaf half augustus online voor acht categorieën worden ingeschreven: Magazinemerk van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Reportage van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Cover van het Jaar, Partnership van het Jaar en Belofte van het Jaar. Twee jury’s, ieder bestaande uit vijf personen, zullen afzonderlijk vier categorieën jureren. Zij stellen de nominaties en winnaars vast tijdens jurydagen in november.

In aanwezigheid van alle genomineerden zullen de Mercur-beelden tijdens een lunch worden uitgereikt. Uiteraard is er een livestream van de prijsuitreiking zodat iedereen de bekendmaking van de winnaars kan meemaken of later kan terugkijken. Het juryverslag komt online beschikbaar.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken