Landelijke intocht Sinterklaas 2020 op geheime plek

Landelijke intocht Sinterklaas 2020 op geheime plek
  • Media
  • 17 sep 2020 @ 11:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KijkcijfersFood

De landelijke intocht van Sinterklaas in 2020 gaat door, maar wel in een aangepaste vorm. Vanwege het coronavirus zal publiek niet welkom zijn bij de intocht en zal de locatie niet worden bekendgemaakt. Bijkomstigheid: ook wel handig tegen relschopperij.

'Om te voorkomen dat de intocht tóch een grote massa belangstellenden trekt, zien we ons genoodzaakt de locatie dit jaar geheim te houden', meldt verantwoordelijke omroep de NTR in een verklaring.

Als er nieuwe, strengere maatregelen komen, kan het gebeuren dat een landelijke intocht alsnog niet doorgaat, aldus de NTR. Daar gaat de omroep echter niet vanuit. 'Wij stellen alles in het werk om Sinterklaas zoals altijd een warm welkom te geven in Nederland, maar wel op een manier die verantwoord is', schrijft de omroep. Over het Sinterklaas Journaal is -traditioneel- nog niets bekend. Naar verluidt wordt de stoomboot dit jaar wellicht electrisch aangedreven, want rook... je weet maar nooit!

De intocht is op zaterdag 14 november 2020 gepland om 12.00 uur en dan op NPO Zapp/NPO 3 te volgen.

(PvWK, bronnen: NTR, ANP; foto Sint: Pexels)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken