TAG Outdoor, nieuwkomer in OOH

TAG Outdoor, nieuwkomer in OOH
  • Media
  • 21 sep 2020 @ 09:31
  • 11245 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

TAG Outdoor begint met de overname van het Shopping en Parking netwerk van Hillenaar Outdoor. Daarnaast heeft TAG Outdoor de exploitatierechten verworven voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het Digitale Petrol netwerk in België.

De ruim 500 digitale abri’s staan in België op locaties van onder andere ESSO, Texaco en MAES. TAG outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerdersmarkt.

Programmatic Buying
Er is een nauwe samenwerking aangegaan op het gebied van kennisdeling, databeheer- en verrijking, campagneplanning en commerciële optimalisatie met betrekking tot Programmatic Buying. TAG outdoor doet dit nu voor het snel groeiende Rijkswegmasten netwerk van Hillenaar Outdoor en voor DOAA België.

De oprichters van TAG Outdoor, Deveron Gommers en Wouter Wunnink hebben een trackrecord binnen digital OOH en programmatic buying. Beide waren binnen MMD Media, tot aan de overname door Exterion van het Petrol netwerk, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium digitaal netwerk. Gommers en Wunnink: ‘Met de ervaringen die we bij MMD hebben opgedaan geloven we sterk in de toenemende kracht van Digitaal binnen Out of Home. Met name Programmatic Buying, het gebruik, koppelen en optimaliseren van data zal nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes. Er volgen dan ook snel nieuwe aanvullingen op onze digitale netwerken zodat we volgende stappen kunnen maken.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken