Miele kiest voor Dentsu

Miele kiest voor Dentsu
  • Media
  • 20 nov 2020 @ 14:35
  • 7665 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Na een uitvoerig pitchproces start Miele Nederland per 1 januari 2021 de samenwerking met Dentsu voor al haar online en offline media-activiteiten in Nederland. Met deze stap komt er een einde aan de samenwerking met Initiative en Reprise.

Patricia Slootjes, directeur Marketing Miele Nederland: ‘Wij kijken uit naar de samenwerking met Dentsu. Wij zijn overtuigd dat we met Dentsu een nieuwe frisse kijk op onze mediastrategie krijgen die met name zal resulteren in een nieuwe koers op het gebied van digital media, data en contentpartnerships.’

Marcia Bruns, Client Director bij Dentsu: ‘De energie uit de pitch nemen wij mee om samen met Miele de inzet van off- en online media verder te optimaliseren. Door het gebruik van ons dataplatform M1 hebben wij de juiste inzichten in doelgroepen voor optimale keuzes. Zo kunnen we gezamenlijk verder bouwen aan het sterke merk Miele in Nederland. We verheugen ons op de samenwerking en zijn trots om voor dit mooie familiebedrijf te gaan werken en op het vertrouwen dat Miele in ons stelt.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken