Zwarte Cross-glossy Harder! landelijke verspreiding
- Media
- 25 nov 2020 @ 10:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 25 nov 2020 @ 10:31
- Sjaak Hoogkamer
Harder! Magazine, de glossy van de bedenkers en makers van de Zwarte Cross, ligt vanaf 15 december in het Nederlandse tijdschriftenschap.
De landelijke distributie is een uitbreiding op het aanbod dat de organisatie achter de Zwarte Cross, De Feestfabriek Alles Komt Goed BV, reeds heeft op het gebied van festivals en digitale kanalen.
Harder! is een uitgave van Zwarte Cross en is vanaf 15 december landelijk verkijgbaar
Met bijna een miljoen volgers op de online kanalen en festivals waar bij elkaar opgeteld jaarlijks 250.000 mensen gezamenlijk feestvieren, kwam de Feestfabriek Alles Komt Goed BV op het idee om daarnaast een glossy landelijk uit te brengen. Waar printmedia al jaren kampt met teruglopende oplages, stijgt het aantal fanclubleden dat Harder! Magazine ontvangt continu. Van de eerste editie, die begin 2008 uitkwam, werden er 3.100 besteld. Ondertussen is de oplage van het magazine, dat driemaal per jaar vanuit de eigen passie van de organisatie geschreven en vormgegeven wordt, gegroeid naar 23.000. Dat streeft de oplage van menig gerenommeerd tijdschrift voorbij. In deze onzekere tijd vindt de organisatie echter dat niet alleen Harder!-leden, maar heel Nederland wel wat positief nieuws, vrolijke verdieping, humor en een frisse kijk buiten de traditionele hokjes kan gebruiken. Daarom ligt deze glossy voor de vrije denker vanaf 15 december op zeker 1800 locaties in Nederland in de schappen, op fietsafstand voor eenieder in het land.
Gijs Jolink, medeoprichter van de Feestfabriek: ‘Harder! kent geen kaders, heeft vrijheid hoog in het vaandel en is wars van hokjesgeest. Daarom past het blad bij iedere vrije denker met een frisse blik en humor, ongeacht of hij of zij houdt van onze festivals. Je kunt de Harder! cool vinden of niet; er is geen tweede van.’
De glossy Harder! is vanaf 15 december verkrijgbaar in de betere kiosk en boekhandel, voor een adviesprijs van €4,95.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing