Fontani nieuwe hoofdredacteur Quest

Fontani nieuwe hoofdredacteur Quest
  • Media
  • 7 dec 2020 @ 11:19
  • 14268 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Philip Fontani (48) is de nieuwe hoofdredacteur van Quest. Hij volgt per direct Sanne Groot Koerkamp op. Zij nam eerder dit jaar afscheid van het tijdschrift.

Sinds 2014 heeft Philip Fontani als adjunct-hoofdredacteur al de dagelijkse leiding over de redactie van Quest, naar eigen zeggen het grootste populairwetenschappelijke merk van Nederland. Daarvoor werkte hij als redacteur en eindredacteur voor het tijdschrift. Hij begon zijn loopbaan bij de redactie van het tv-programma Het Klokhuis (NTR).

De nieuwe hoofdredacteur van Quest, Fontani werkt al sinds 2014 bij het magazine

Uitgever Remy Kluizenaar (Hearst Netherlands): ‘Philip kent Quest als geen ander, hij is al jaren de spin in het web op de redactie. Hij weet waar de lezers en fans behoefte aan hebben en hij heeft een schat aan ervaring in de wetenschapsjournalistiek. Die ervaring koppelt hij aan een gezonde commerciële drive.’

Fontani over zijn aanstelling: ‘Ik ben er trots op dat ik mij nu hoofdredacteur van Quest mag noemen. Onze inhoud verveelt nooit, niet voor de redactie, niet voor de lezers en niet voor mij. Ik heb dan ook veel zin om samen met de redactie de huidige successen voort te zetten en uit te breiden. Plannen hebben we al genoeg. Zo gaan we volgend jaar in elk geval onze pubquizactiviteiten verder ontwikkelen en in 2021 lanceren we ook de eerste onlinecursussen op het nieuwe cursusplatform van Hearst.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken