De Speld: de humor ligt op straat
- Media
- 6 jan 2021 @ 15:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 6 jan 2021 @ 15:09
- Lucas Boon
Satirisch platform De Speld slaat de handen ineen met buitenreclame-exploitant JCDecaux. Vanaf vandaag ligt de humor nu eindelijk ook op straat, aldus beide partijen.
Tot voor kort publiceerde De Speld zijn stukken 'alleen' op zijn eigen website, social media en de Volkskrant, maar vanaf vandaag is de satirische content ook te vinden op de digitale displays van JCDecaux, in eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Haarlem en binnenkort Almere. De artikelen zijn 'speciaal geselecteerd' voor out of home.
De Speld op JCDecaux-scherm.
Jerome Kuijken, commercieel directeur van De Speld, licht toe: 'Een mooie start van 2021. De samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad fietsen en een goede grap van De Speld tegen te komen?'
Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux, vult aan: 'Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen, al begrijpen we heel goed dat dat in deze minder is dan normaal. Daarom bedachten we dat de humoristische uitingen van De Speld een podium verdienen in onze digitale reclame-objecten. Gewoon om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing