De Speld: de humor ligt op straat

De Speld: de humor ligt op straat
  • Media
  • 6 jan 2021 @ 15:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Outdoor

Satirisch platform De Speld slaat de handen ineen met buitenreclame-exploitant JCDecaux. Vanaf vandaag ligt de humor nu eindelijk ook op straat, aldus beide partijen.

Tot voor kort publiceerde De Speld zijn stukken 'alleen' op zijn eigen website, social media en de Volkskrant, maar vanaf vandaag is de satirische content ook te vinden op de digitale displays van JCDecaux, in eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Haarlem en binnenkort Almere. De artikelen zijn 'speciaal geselecteerd' voor out of home.


De Speld op JCDecaux-scherm.

Jerome Kuijken, commercieel directeur van De Speld, licht toe: 'Een mooie start van 2021. De samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad fietsen en een goede grap van De Speld tegen te komen?'

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux, vult aan: 'Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen, al begrijpen we heel goed dat dat in deze minder is dan normaal. Daarom bedachten we dat de humoristische uitingen van De Speld een podium verdienen in onze digitale reclame-objecten. Gewoon om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken