Marcel van Roosmalen biedt advertentieruimte aan via eigen website
- Media
- 14 apr 2021 @ 11:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Website
- 14 apr 2021 @ 11:50
- Lucas Boon
Op de nieuwe website van schrijver en columnist Marcel van Roosmalen kunnen merken advertentieruimte kopen waarin Van Roosmalen zelf het product aanprijst. Het ‘advertentiekanaal’ is ontwikkeld door creatief bureau Higuita. 'Steeds meer merken willen een stukje Marcel.'
Geïnteresseerde marketeers kunnen kiezen voor een small, medium of large advertentiepakket waarbij Van Roosmalen zich in meer of mindere mate aan hun merk verbindt.
Banner met Van Roosmalen.
Tom Hoogenboom, oprichter van Higuita, over de ludieke actie: 'Jarenlang intensief marktonderzoek toont een groeiende trend dat steeds meer mensen een stukje Marcel willen of zich aan zijn persoonlijkheid willen verbinden. En wie zijn wij om niet in deze behoefte te voorzien in het alsmaar uitdijende medialandschap?'
Van Roosmalen zelf: 'Eindelijk kan ik nu ook op commercieel vlak toegevoegde waarde bieden. Dit levert voor elk zichzelf respecterend merk gegarandeerd een paar extra views op.'
Onderbroek
Alsof een nieuwe website niet genoeg is, lanceert Van Roosmalen ook een eigen onderbroekenlijn, in samenwerking met Pockies. Elke onderbroek heeft een qr-code die vervolgens een column afspeelt op de site van de schrijver.
Bekijk de website hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing