Marcel van Roosmalen biedt advertentieruimte aan via eigen website

Marcel van Roosmalen biedt advertentieruimte aan via eigen website
  • Media
  • 14 apr 2021 @ 11:50
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Website

Op de nieuwe website van schrijver en columnist Marcel van Roosmalen kunnen merken advertentieruimte kopen waarin Van Roosmalen zelf het product aanprijst. Het ‘advertentiekanaal’ is ontwikkeld door creatief bureau Higuita. 'Steeds meer merken willen een stukje Marcel.'

Geïnteresseerde marketeers kunnen kiezen voor een small, medium of large advertentiepakket waarbij Van Roosmalen zich in meer of mindere mate aan hun merk verbindt.


Banner met Van Roosmalen.

Tom Hoogenboom, oprichter van Higuita, over de ludieke actie: 'Jarenlang intensief marktonderzoek toont een groeiende trend dat steeds meer mensen een stukje Marcel willen of zich aan zijn persoonlijkheid willen verbinden. En wie zijn wij om niet in deze behoefte te voorzien in het alsmaar uitdijende medialandschap?'

Van Roosmalen zelf: 'Eindelijk kan ik nu ook op commercieel vlak toegevoegde waarde bieden. Dit levert voor elk zichzelf respecterend merk gegarandeerd een paar extra views op.'

Onderbroek

Alsof een nieuwe website niet genoeg is, lanceert Van Roosmalen ook een eigen onderbroekenlijn, in samenwerking met Pockies. Elke onderbroek heeft een qr-code die vervolgens een column afspeelt op de site van de schrijver. 

Bekijk de website hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken