Mayonnaise media breidt uit met Fashion tv
- Media
- 21 apr 2021 @ 09:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Televisie
- 21 apr 2021 @ 09:15
- Sjaak Hoogkamer
Eerder dit jaar kondigde Transfer de samenwerking met de internationale mediagroep France TV Publicité aan. Fashion TV is vanaf nu beschikbaar binnen het internationale label Mayonnaise Media van Transfer.
Fashion TV is een globaal televisienetwerk dat zich concentreert op mode, beauty, design, lifestyle en de laatste nieuwe trends. Met meer dan 20 jaar ervaring bereikt de glamour zender 123 miljoen huishoudens in Europa via tv en smartphone. Fashion TV presenteert zich naar eigen zeggen ‘als toegang tot de wereld van glitter & glamour voor mensen met smaak.’ Het voornaamste doelpubliek zijn early adopters, tech-enthousiasten, VIP opinieleiders en zowel vrouwen als mannen met een neus voor de laatste nieuwe trends.
De modezender streeft naar een balans tussen innovatie en entertainment.
Dankzij de nieuwe samenwerking tussen Fashion TV, Transfer en Mayonnaise Media wordt het internationaal aanbod op de advertentiemarkt sterk uitgebreid.
Dit maakt dat premiummerken uit de Benelux nu ook op wereldniveau kunnen adverteren. Fashion TV biedt allerlei commerciële mogelijkheden aan brands om te communiceren met hun fans, zoals sponsoring van programmatie, geïntegreerde partnerships, etc.
Laetitia De Dycker, Sales & Marketing Director Transfer: ’België is internationaal bekend als exportland voor chocolade, bier en uiteraard ook mode. Transfer’s hoofdkantoor is gevestigd in Antwerpen dat wordt gezien als influencerstad en dat ligt in lijn met het modenetwerk van Fashion TV. Dankzij ons nieuwe departement kunnen we onze Belgische merken toegang geven tot ons internationaal netwerk via ons ‘Making Belgian brands bigger’ principe. In deze periode is het nog belangrijker om op een snelle en brede manier toegang te krijgen tot de gewilde afzetmarkten zoals Azië en Europa.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing