Vitalize kiest voor de Mediaboerderij
- Media
- 19 apr 2021 @ 08:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 19 apr 2021 @ 08:30
- Sjaak Hoogkamer
Vitalize, gezondheids- en drogisterijproducten, werkt sinds 1 april 2021 samen met de Mediaboerderij, dat na een marktverkenning naar voren kwam als de meest geschikte mediapartner.
De Mediaboerderij gaat voor Vitalize het gehele mediatraject verzorgen m.b.t. de strategie, planning, inkoop, optimalisatie en executie van alle mediacampagnes.
‘Ons uitgebreide assortiment orthomoleculaire voedingssupplementen verdient alle aandacht in deze groeimarkt op het gebied van marketing en mediastrategie. We zijn op zoek gegaan naar een onafhankelijke, creatieve en ervaren partner die ons op dit vlak kan ondersteunen. Al deze onderdelen zien wij terug in de Mediaboerderij,’ aldus Jan Martin van Hoogen, eigenaar van Vitalize.
Constance Olde Meule van de Mediaboerderij: ‘Uiteraard ben ik erg blij dat de Mediaboerderij Vitalize mag verwelkomen als nieuwe klant. Een bedrijf met zulke mooie producten en ambities is een geweldige aanwinst. Ik kijk ernaar uit mijn bijdrage te leveren aan de groei-ambities van Vitalize en heb vertrouwen in een mooie en bovenal succesvolle samenwerking.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing