Interview met Máxima voert kijkcijferlijst aan

Interview met Máxima voert kijkcijferlijst aan
  • Media
  • 18 mei 2021 @ 12:44
  • 8954 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KijkcijfersInterview

Het verjaarsinterview met koningin Máxima, is maandagavond 17 mei 2021 door ruim 3,2 miljoen mensen bekeken. Daarmee is het het best bekeken programma van de avond, zo blijkt uit cijfers van Stichting Kijk Onderzoek.

De uitzending 'Dionne Dichtbij: Máxima', direct na het interview op NPO1 trok ruim 1,6 miljoen kijkers, meette de SKO. Dionne Stax ging in het programma in gesprek met bekenden van de jarige die met Máxima hebben samengewerkt of op een andere manier nauw bij haar betrokken waren.

De top vijf van maandag 17 mei:

1. Máxima 50 (NPO1) - 3.202.000 kijkers
2. NOS Journaal van 20.00 uur (NPO1) - 2.314.000 kijkers
3. Dionne Dichtbij: Máxima (NPO1) - 1.630.000 kijkers
4. RTL Nieuws van 19.30 uur (RTL 4) - 1.165.000 kijkers
5. Op1 (NPO1) - 1.041.000 kijkers

(bronnen: SKO en Nu)


Inhaker op social media

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken