Bart de Vries vertrekt per 1 september bij JCDecaux
- Media
- 25 jun 2021 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 jun 2021 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
Na een jarenlang dienstverband gaat Commercieel Directeur Bart de Vries JCDecaux per 1 september verlaten. De Vries is toe aan een nieuwe uitdaging, welke weet hij nog niet.
Bart de Vries: ‘De coronapandemie, waarin we hard moesten werken en commercieel creatief moesten handelen, was voor mij ook een tijd van reflectie. Dat heeft ertoe geleid dat ik besloten heb dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging en ik waardeer het heel erg dat ik dat in onderling overleg met JCDecaux kan doen.’
De Vries is al een tijd aan het broeden op die nieuwe uitdaging, maar hij zal zich de komende twee maanden nog volledig concentreren op JCDecaux.
Door onder andere de toegenomen waardering van consumenten voor ‘buiten’ en de positieve economische vooruitzichten, staat het mediumtype (D)OOH er volgens hem goed voor. ‘In dit landschap heeft JCDecaux door zijn sterke digitale en analoge propositie een onomstreden positie. Ik ben er trots op dat ik een belangrijke rol heb mogen vervullen bij het verwerven van die positie en ik bedank het bedrijf JCDecaux en de familie Decaux voor de mooie jaren en de vele kansen die zij mij hebben gegeven.’
Managing director JCDecaux, Hannelore Majoor: ‘Bart is jarenlang een belangrijk gezicht geweest van JCDecaux in de Nederlandse mediabranche en heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei van ons bedrijf in Nederland. Soms is het zo dat mensen en bedrijven verandering nodig hebben om zich te ontwikkelen en daarom zijn wij ook van mening dat het aangekondigde vertrek van Bart voor beide partijen een goede beslissing is. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het gedreven Nederlandse salesteam, te zijner tijd met een nieuwe commercieel directeur, de ruimte opvult die met het vertrek van Bart ontstaat.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing