Hiltermann Lease viert mijlpaal met eendaags radioprogramma
- 14 jun 2021 @ 10:48
- Ryan Baij
Hiltermann Lease viert op vrijdag 18 juni dat zij door de grens van 50.000 leasecontracten zijn gegroeid. Dit doen zij met de introductie van het pop-up radiostation ‘Hiltermann Radio’.
‘Hiltermann Radio’ is uitsluitend op vrijdag 18 juni van 09:00 tot 18:00 uur te beluisteren via de website van Hiltermann Lease. De programmering staat die dag geheel in het teken van de mijlpaal. Zo wordt ‘Het Foute Uur’ omgedoopt tot ‘De Hilarische Hiltermann’ en wordt de dag afgesloten met ‘De Hiltermann Top 50 Duizend’. De gehele dag door zijn er bekende radiospelletjes met kans op exclusieve tickets voor de Formule 1 Grand Prix Zandvoort. De presentatie is in handen van Richard Bordes, Barry Brand en Ron Lemmens.
Joost Wymenga van Hiltermann Lease kijkt ernaar uit om het feestje met zijn collega’s, klanten, berijders en partners te vieren. ‘In deze tijd is een echt evenement niet mogelijk, maar met radio bereiken we wel iedereen. De respons is overweldigend, we kijken uit naar een dag vol inspiratie, lol en muziek’.
we kijken uit naar een dag vol inspiratie, lol en muziek
Het pop-up radiostation is een productie van het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek, in samenwerking met Lawaaimaker. Lars Schotanus van De Radiofabriek: ‘We zien steeds meer dat online radio en podcast wordt ingezet om, juist in deze tijd, mensen op afstand met elkaar te verbinden. Dit branded radiostation voor één dag geeft mooi de mogelijkheden van het medium weer’.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing