Sky Radio organiseert Inhaal Kerstborrel op het strand

Sky Radio organiseert Inhaal Kerstborrel op het strand
  • Media
  • 28 jun 2021 @ 10:00
  • 13682 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • RadioMarketing

Exact een half jaar na én voor kerst grijpt Sky Radio de kans om de populaire kerstborrel van afgelopen jaar in te halen. Nu er meer versoepelingen komen kondigt het non-stop muziekstation de Inhaal Kerstborrel aan.

Kerst zag er in 2020 voor veel mensen heel anders uit dan andere jaren, stelt Sky Radio. 'Vanwege de beperkingen was het niet mogelijk om met de hele familie aan te schuiven voor het kerstdiner en de bekende kerstborrel op kantoor of bij vrienden kon alleen digitaal plaatsvinden. Daarom biedt Sky Radio haar luisteraars de kans om op vrijdag 6 augustus aanstaande de kerstborrel in te halen onder het genot van een zomerse cocktail bij een beachclub in Zandvoort. Met de voeten in het zand en een kerstmuts op kunnen de gelukkig winnaars samen met de Sky Kerstman genieten van een optreden van Miss Montreal, die haar bekende kerst hits zingt.'

Bekijk hieronder de videoboodschap van de Sky Kerstman.

Op vrijdag 6 augustus 2021 tovert Sky Radio strandpaviljoen 'De Haven van Zandvoort' volledig om in kerstsfeer. Het non-stop muziekstation, dat aan het eind van het jaar traditioneel wordt omgedoopt tot ‘The Christmas Station’, ruilt de Glühwein in voor zomerse cocktails en de sneeuw voor het zand. Naast de Sky Kerstman is ook Miss Montreal aanwezig, die daar live haar bekende kerst hits zingt. Luisteraars die kans willen maken om bij deze speciale Inhaal Kerstborrel op het strand aanwezig te zijn, kunnen toegangskaarten winnen door de komende weken te luisteren naar Sky Radio en zich op te geven via Skyradio.nl.
(PvWK)

 

 

Over Talpa Network
'Talpa Network is de onderneming waarbinnen John de Mol zijn (multi)media-activiteiten heeft ondergebracht. Talpa Network bestaat uit de onderdelen Events, TV (o.m. SBS6, Net5, Veronica en SBS9), Radio (o.m. 538, Sky Radio, Veronica en Radio 10), Social (o.m. Social1nfluencers, StukTV en New Wave), Digital (o.m. KIJK, JUKE en VoetbalTV), LINDA. en de eCommerce divisie (o.m. VakantieVeilingen en Actievandedag) en Talpa Gaming. Ook het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) maakt deel uit van het concern. Deze onderdelen worden ondersteund door Media Solutions & het Bureau en Technology. Met dit netwerk is het Nederlandse multimediabedrijf meer dan relevant voor de consument en de adverteerder. John de Mol is de bedenker van een aantal wereldwijde blockbuster formats, zoals Big Brother, Deal or No Deal en The Voice. Voor laatstgenoemde show ontving hij vier Emmy Awards. Zijn laatste productiemaatschappij, Talpa Media, is in 2015 overgenomen door het Britse ITV. '

(bron: TN)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken