Handpicked agencies lanceert Featly

Handpicked agencies lanceert Featly
  • Media
  • 21 jul 2021 @ 10:10
  • 6426 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau: Featly. Het negende bureau binnen dit collectief van digitale en creatieve bureaus richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, buying & planning.

Met de start van Featly introduceert Handpicked agencies haar eerste ATL mediabureau, om naast alle digitale kanalen adverteerders ook met specialistische mediakennis op het gebied van tv, radio, print, out of home en bioscoopreclame te kunnen ondersteunen. De groep van negen gespecialiseerde bureaus, met een team van meer dan 230 collega’s, bundelt haar krachten om opdrachtgevers sneller te laten groeien. De organisatie werd eerder dit jaar door Emerce uitgeroepen tot beste bureaugroep van Nederland.

Transparant alternatief

Patrick Horstman, medeoprichter van Featly: ‘Nadat Robert-Jan en ik beiden 16 jaar werkzaam zijn geweest bij verschillende mediabureaus starten we nu met Featly. Met dit bureau bieden wij adverteerders een volledig transparant alternatief waarbij data, wetenschap en kosten per effect de basis vormen.’ Robert-Jan Duk, medeoprichter van Featly, vult aan: ‘Wij merkten dat adverteerders steeds vaker zochten naar een partner voor onafhankelijk en performance based marketingadvies zonder in te leveren op de branding effecten die met ATL te behalen zijn.’

De vraag naar geïntegreerde on-en offline mediaplannen neemt toe volgens Jaap Jacobs, managing director van Fingerspitz, het digital marketing bureau van Handpicked agencies.  ‘Naarmate steeds meer grote adverteerders zich bij ons melden, merken wij dat we veel sterker staan met een geïntegreerde mediastrategie, waarbij de on-en offline kanalen beter samenwerken. Wij zijn echter wars van de kickback structuren in de traditionele media en hebben daarin met Featly een partij binnen onze groep die daar net zo over denkt.’

Links Robert-Jan Duk, rechts Patrick Horstman.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken