Handpicked agencies lanceert Featly
- Media
- 21 jul 2021 @ 10:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jul 2021 @ 10:10
- Michiel van Zaane
Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau: Featly. Het negende bureau binnen dit collectief van digitale en creatieve bureaus richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, buying & planning.
Met de start van Featly introduceert Handpicked agencies haar eerste ATL mediabureau, om naast alle digitale kanalen adverteerders ook met specialistische mediakennis op het gebied van tv, radio, print, out of home en bioscoopreclame te kunnen ondersteunen. De groep van negen gespecialiseerde bureaus, met een team van meer dan 230 collega’s, bundelt haar krachten om opdrachtgevers sneller te laten groeien. De organisatie werd eerder dit jaar door Emerce uitgeroepen tot beste bureaugroep van Nederland.
Transparant alternatief
Patrick Horstman, medeoprichter van Featly: ‘Nadat Robert-Jan en ik beiden 16 jaar werkzaam zijn geweest bij verschillende mediabureaus starten we nu met Featly. Met dit bureau bieden wij adverteerders een volledig transparant alternatief waarbij data, wetenschap en kosten per effect de basis vormen.’ Robert-Jan Duk, medeoprichter van Featly, vult aan: ‘Wij merkten dat adverteerders steeds vaker zochten naar een partner voor onafhankelijk en performance based marketingadvies zonder in te leveren op de branding effecten die met ATL te behalen zijn.’
De vraag naar geïntegreerde on-en offline mediaplannen neemt toe volgens Jaap Jacobs, managing director van Fingerspitz, het digital marketing bureau van Handpicked agencies. ‘Naarmate steeds meer grote adverteerders zich bij ons melden, merken wij dat we veel sterker staan met een geïntegreerde mediastrategie, waarbij de on-en offline kanalen beter samenwerken. Wij zijn echter wars van de kickback structuren in de traditionele media en hebben daarin met Featly een partij binnen onze groep die daar net zo over denkt.’
Links Robert-Jan Duk, rechts Patrick Horstman.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing