Blowup media lanceert West-Europa's grootste transparante LED scherm in Utrecht

Blowup media lanceert West-Europa's grootste transparante LED scherm in Utrecht
  • Media
  • 7 sep 2021 @ 07:00
  • 10274 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Blowup media lanceert in Utrecht het grootste transparante LED scherm van West-Europa. NEO, het grootformaat digitale LED scherm (193m2) boven de hoofdingang van Hoog Catharijne, is opnieuw een innovatieve toevoeging aan het Digital Out of Home netwerk The Collective in Nederland. VodafoneZiggo, met het central office gevestigd in het gebouw, toont een indrukwekkende ‘digital art’ campagne als exclusieve launching partner van het scherm.

Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland. Het staat naast het Centraal Station van Utrecht en vormt de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht. Ernst Vos, Chief Commercial Officer Blowup media Group: 'Hoog Catharijne is een plek waar merken in contact komen met zo’n 30 miljoen bezoekers per jaar. NEO volgt qua design de contouren van de glazen voorgevel en het transparante display met holografische content is een geweldige high-tech innovatie binnen onze industrie. Digital Art en inspirerende merken passen bij The Collective - ons netwerk van Premium Plus schermen en we zijn bijzonder trots op deze launch met VodafoneZiggo, GroupM (Wavemaker/Kinetic), Grand Visual en Klépierre als partners.'

VodafoneZiggo is het eerste merk dat adverteert op het scherm en een week lang Vodafone en Ziggo campagnes zal tonen. Louise Meijer, Director Brand, Communications & Media VodafoneZiggo: ‘We zijn erg blij om samen met Blowup media deze unieke, nieuwe technologie op het gebied van Digital OOH te lanceren. Op deze manier kunnen we goed laten zien waar onze merken voor staan, op een heel innovatieve manier. Zo kunnen we verbinding creëren met de bezoekers van Hoog Catherijne én de medewerkers en gasten van het VodafoneZiggo Central Office.’

 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken