538 strijdt voor twaalf goede doelen tijdens 'Missie 538'

538 strijdt voor twaalf goede doelen tijdens 'Missie 538'
  • Media
  • 17 nov 2021 @ 08:23
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Radio 538 komt van 17 tot en met 24 december met een tweede editie van 'Missie 538' in actie voor maar liefst twaalf goede doelen. De radiozender gelooft dat we met elkaar een groot verschil kunnen en moeten maken.

538-dj Frank Dane: ‘We starten op vrijdag 17 december met de eerste missie voor een goed doel. Zodra er genoeg geld is opgehaald, is de missie volbracht en start een nieuwe missie voor het volgende goede doel dat de hulp van ons en de 538-luisteraars hard nodig heeft.’ 538-dj Coen Swijnenberg: ‘In estafettevorm proberen we daarmee in aanloop naar de feestdagen zoveel mogelijk missies voor verschillende goede doelen te volbrengen.’ 538-dj Sander Lantinga vult aan: ‘De goede doelen zijn compleet verschillend en daarmee zetten we ons zo breed mogelijk in. Van zorg tot duurzaamheid en van dierenhulp tot armoede. We zijn klaar voor de strijd!’

Goede doelen
De goede doelen waarvoor één voor één wordt gestreden, zijn: DOA, Fonds Gehandicaptensport, Hersenstichting, Het Vergeten Kind, Hulp voor Helden, KNGF Geleidehonden, Nationaal Ouderenfonds, Plastic Soup Foundation, Prinses Máxima Centrum, Ronald McDonald Kinderfonds, Stichting Babyspullen en Stichting Hoogvliegers. De dj’s van 538 schakelen hiervoor de hulp in van luisteraars en bekende vrienden van het station die samen met hen alles op alles gaan zetten om alle specifieke missies in één week te voltooien. ‘Missie 538’ is van 17 tot en met 24 december live te volgen op Radio 538, TV 538, via de gratis 538-app, 538.nl/missie en de social kanalen.

Veiling
Luisteraars kunnen meestrijden door te doneren, in ruil voor muziek, maar ook door een eigen actie te starten en de opbrengst daarvan te doneren. Daarnaast start de radiozender een veiling waar onder andere bekende vrienden van het station unieke producten en ervaringen aanbieden waar luisteraars op kunnen bieden. Er komt een aangepaste programmering vanuit de radiostudio van 538, de dj’s dagen zichzelf en gasten uit in challenges, er zijn aangrijpende reportages te horen en dj’s gaan het land in op zoek naar bijzondere verhalen.

Foto (bron: 538): 538-dj's Frank Dane, Wietze de Jager, Coen Swijnenberg en Sander Lantinga.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken