Nieuw branded contentteam Havas
- Media
- 25 nov 2021 @ 08:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 nov 2021 @ 08:48
- Sjaak Hoogkamer
Het creatieve mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos hebben zich aangesloten als directors Branded Content & Partnerships bij Havas Media NL. De komst van de Effi-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich ‘positioneert op meaningful content.’
Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers, aldus Havas.
Voor de dames is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer. Havas zegt hiermee ‘klanten te verrassen met effectieve nieuwe invalshoeken en non-traditionele media oplossingen.’
‘Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie waarmee we entertainment binnen de media strategie een plek geven,’ aldus De Mönninck. ‘Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.’
Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument
Thijs Muller, CEO Havas Media: ‘Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interuptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit. Terri en Mira zijn die stap vooruit voor onze klanten en partners, niet in de laatste plaats omdat ze scherp zijn en fijn in de omgang.’
De Mönninck en Bos waren voorheen werkzaam bij UM en hebben prijzen gewonnen voor hun werk op o.a. Nestle, Jumbo en Coca-Cola.
Op de foto boven: Mira de Mönninck (l.) en Terri Bos, foto credit Martijn Lap
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing