Nieuw branded contentteam Havas
- Media
- 25 nov 2021 @ 08:48
- 26173 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 nov 2021 @ 08:48
- 26173 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Het creatieve mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos hebben zich aangesloten als directors Branded Content & Partnerships bij Havas Media NL. De komst van de Effi-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich ‘positioneert op meaningful content.’
Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers, aldus Havas.
Voor de dames is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer. Havas zegt hiermee ‘klanten te verrassen met effectieve nieuwe invalshoeken en non-traditionele media oplossingen.’
‘Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie waarmee we entertainment binnen de media strategie een plek geven,’ aldus De Mönninck. ‘Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.’
Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument
Thijs Muller, CEO Havas Media: ‘Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interuptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit. Terri en Mira zijn die stap vooruit voor onze klanten en partners, niet in de laatste plaats omdat ze scherp zijn en fijn in de omgang.’
De Mönninck en Bos waren voorheen werkzaam bij UM en hebben prijzen gewonnen voor hun werk op o.a. Nestle, Jumbo en Coca-Cola.
Op de foto boven: Mira de Mönninck (l.) en Terri Bos, foto credit Martijn Lap
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe wervingscampagne Spie Nederland19-08-2022
- Jongeren gaan massaal voor BeReal 18-08-2022
- Recordpoging 200 uur podcasts Dutch... 18-08-2022
- Boekensector verliest 16 merkwaarde... 17-08-2022
- Genomineerden Televizier-Ster Impact... 16-08-2022
- Nationale-Nederlanden lanceert... 16-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference