Nieuw branded contentteam Havas

Nieuw branded contentteam Havas
  • Media
  • 25 nov 2021 @ 08:48
  • 11650 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het creatieve mediaduo Mira de Mönnink en Terri Bos hebben zich aangesloten als directors Branded Content & Partnerships bij Havas Media NL. De komst van de Effi-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich ‘positioneert op meaningful content.’

Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers, aldus Havas.

Voor de dames is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer. Havas zegt hiermee ‘klanten te verrassen met effectieve nieuwe invalshoeken en non-traditionele media oplossingen.’

‘Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie  waarmee we entertainment binnen de media strategie een plek geven,’ aldus De Mönninck. ‘Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.’  

Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument

Thijs Muller, CEO Havas Media: ‘Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interuptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit. Terri en Mira zijn die stap vooruit voor onze klanten en partners, niet in de laatste plaats omdat ze scherp zijn en fijn in de omgang.’

De Mönninck en Bos waren voorheen werkzaam bij UM en hebben prijzen gewonnen voor hun werk op o.a. Nestle, Jumbo en Coca-Cola.

Op de foto boven: Mira de Mönninck (l.) en Terri Bos, foto credit Martijn Lap

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken