Evert Bronkhorst naar Abovo Maxlead
- Media
- 2 dec 2021 @ 11:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 dec 2021 @ 11:18
- Sjaak Hoogkamer
Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn.
Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialand dat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de laatste jaren onder de vlag van dentsu. Bronkhorst is volgens Abovo ‘een echte opiniemaker in het vak die regelmatig zijn visie publiceert in vakbladen.’
Ook wordt Bronkhorst vaak als media-expert gevraagd door verschillende nieuwsmedia en heeft hij meegewerkt aan een groot aantal bekroonde campagnes bij o.a. de Effies en de SAN Accenten.
Bronkhorst: ‘Voor velen zal deze stap als een verrassing voelen. Maar een meer ondernemende omgeving kriebelde al een tijdje bij mij. Wil het verschil blijven maken. Op basis van inhoud een lange relatie bouwen. De ambitie die ik voel bij Abovo Maxlead werkt daarom erg aanstekelijk. Zo werken zij ook. Daarnaast hebben zij een positionering rond eigenzinnigheid en daar herken ik me heel goed.’
Willem-Albert Bol: ‘In ons vak is er terecht veel aandacht voor jonge talenten. Maar het belang van ervaring en senioriteit wordt daarbij wel eens vergeten. Evert is in mijn ogen een icoon van ons vak: scherpe en nuchtere mening, diep ingevoerd, zich hardmakend voor het vak. Wij zijn oprecht erg blij met zijn komst. Niet alleen collega’s gaan plezier beleven aan zijn kennis en kunde, maar zeker ook onze bestaande en toekomstige klanten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing