Haardvuur in top 25 best bekeken uitzendingen
- Media
- 27 dec 2021 @ 14:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 dec 2021 @ 14:15
- Michiel van Zaane
Het knapperende haardvuur dat SBS6 op 25 december uitzond heeft de top 25 van best bekeken TV-programma’s gehaald volgens de Stichting Kijkonderzoek. Met gemiddeld 281.000 kijker haalde de hete uitzending de 24e plaats.
Het kostte in totaal vier uur om de haard leeg te laten branden. In die vier uur keken in totaal 1,7 miljoen mensen een minuut of langer naar de nieuwe kijkcijferknaller. De meeste kijkers, zo’n 400.000, schakelden rond 20.30 naar het vuur. Waarschijnlijk waren de borden rond dat tijdstip leeg en de glazen nog vol.
De hashtag #haardvuur werd behoorlijk afgefikt op sociale media. De meningen waren verdeeld: sommigen vonden het onzin, anderen vonden het een intellectuele afwisseling vergeleken met de rest van het TV aanbod die avond.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing