Laurens Woldberg benoemd tot creatief producent KRO-NCRV
- Media
- 3 dec 2021 @ 10:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 dec 2021 @ 10:13
- Michiel van Zaane
Laurens Woldberg treedt per 1 februari in dienst als creatief producent bij KRO-NCRV. Woldberg is op dit moment managing director bij producent SimpelZodiak, onderdeel van Banijay Benelux.
Als creatief producent richt Woldberg zich op de doorvertaling van de positionering van KRO-NCRV in aansprekende en herkenbare programma’s en concepten. Hij volgt daarbij Sandra Hilster op die inmiddels mediadirecteur is sinds 1 oktober. Woldberg was sinds 2009 werkzaam bij Simpel Media en werd in 2010 benoemd tot managing director van het bedrijf dat in 2015 werd overgenomen door EndemolShine Group.
Peter Kuipers, directievoorzitter KRO-NCRV en Sandra Hilster, mediadirecteur: ‘Wij zijn zeer verheugd over de komst van Laurens bij KRO-NCRV. Laurens heeft een uitstekend trackrecord binnen de media en is de afgelopen jaren verantwoordelijk geweest voor de productie en ontwikkeling van aansprekende en goed gewaardeerde titels binnen en buiten de NPO. Wij zien er naar uit om samen met Laurens verder te werken aan herkenbare KRO-NCRV programmering en onze positie als maatschappelijke mediaorganisatie, samen met partners, verder te kunnen uitbouwen.’
‘De ambitie die KRO-NCRV heeft om onderscheidende en maatschappelijke relevante programma’s en concepten te maken spreekt me zeer aan’, aldus Laurens Woldberg over zijn nieuwe functie. ‘Het creëren van programma’s waardoor mensen een andere blik op de wereld krijgen, waarmee je het publiek in beweging zet, daar zet ik mij graag voor in. Ik zie het als een bijzonder mooie uitdaging om als Creatief Producent de komende jaren bij te dragen aan de maatschappelijke positie van KRO-NCRV als mediabedrijf.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing